home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Corvette C8

Šef razvojnog odeljenja koji "potpisuje" prvu Corvettu s centralno smeštenim motorom je izjavio da su na Nürburgringu bili znatno brži od očekivanja, ali vreme kruga još ne žele da objave.

I Chevrolet spada među kompanije koje vole da se igraju i dokazuju mogućnosti svojih automobila na čuvenoj nemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife na kojoj su još u julu isprobali potencijal produkcijskog izdanja osme generacije Corvette čiji motor je po prvi put smešten iza naslona sedišta.

Iza upravljača Corvette C8 je bio vozač fabričkog tima Corvette Racing (Oliver Gavin), a prvi čovek inženjerijskog odeljenja koji stoji iza aktuelne Corvette (Mike Petrucci) izjavio je da je Gavinovo najbolje ostvareno vreme kruga u "zelenom paklu" iznad svih očekivanja.

U svom premijernom izdanju Corvettu C8 pokreće 6,2 litarski V8 motor koji uz paket Z51 raspolaže s 502 KS i 640 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prenos snage na zadnju osovinu je zadužen 8-stepeni automatski menjač, a u Chevyju kažu da C8 do stotke stiže za manje od tri sekunde.

Podsećanja radi, najbolje nezvanično vreme Corvette na stazi Nordschleife je ostvario znatno snažniji model prethodne generacije C7 ZR1 (765 KS i 969 Nm) kome je za zatvaranje kruga trebalo sedam minuta i četiri sekunde, a najbrži američki automobil koji je tutnjao Nürburgringom i dalje je Dodge Viper.

Izvor: Klix.ba / Motor1. com

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 214



Komentari