home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Autoput

Kako prenosi Beta, Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kazao je da ograničenje brzine vozila od 150 km/h nema nijedna zemlja Evrope i ocenio da to predstavlja klasičan primer političkog metoda rada.

"Tako nešto ne postoji nigde u svetu", kazao je za "Nedeljnik" Okanović. Okanović je za "Nedeljnik" povodom najave direktora Javnog preduzeća "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak da će na srpskim auto-putevima uskoro biti tolerisano prekoračenje brzine od 20 km/h, rekao da sud sudi na osnovu zakona, a ne na osnovu nekih preporuka ili inicijativa.

"Šta bi se desilo u slučaju saobraćajne nezgode sa elementima krivičnog dela, odnosno u slučaju da neko pogine? I kada bi se u sudskom postupku utvrdilo da je do nezgode došlo usled toga što se vozilo kretalo brzinom većom od zakonom dozvoljene, a vozač se pravdao time da se kretao u okviru tolerisane brzine", upitao je Okanović.

On je ukazao da ograničenje od 140 km/h postoji u samo tri zemlje u Evropi. "Ograničenje na 140 km/h postoji u tri zemlje, Poljskoj, Bugarskoj i Austriji. U svim ostalim, ograničena brzina kreće se od 110 do 130 km/h.

Na primer, u SAD je 100-110 km/h, kao i u Velikoj Britaniji", rekao je Okanović. Direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak najavio je da će na srpskim auto-putevima uskoro biti tolerisano prekoračenje brzine od 20 km/h, ako se saglase nadležni.

Tako će na delovima auto-puta gde je ograničenje 130 km/h biti tolerisano do 150 km/h, kao id a to neće važiti za tunele gde je ograničenje 80 km/h na Koridoru 11, Statistički podaci na nivou Srbije pokazuju da se brzina, kao uticajni faktor, prepoznaje kod trećine svih nesreća i kod više od 50 odsto smrtnih ishoda u saobraćajnim nezgodama.

Izvor: Beta.rs

Foto: arhiva



čitanja : 2965



Komentari