home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Audi točkovi

Tokom ovog milenijuma naplaci na automobilima su značajno rasli, najčešće na štetu debljine profila gume. U Audiju znaju gde je kraj, piše Index.hr.

Tačno je da veći točkovi na automobilu izgledaju bolje, ili tako želi da nas uveri autoindustrija. A posledice su jasne, gume od 13 i 14 inča koje su još početkom milenijuma bile zlatni standard su nestale. Isto važi i za one od 15 inča, posebno u "jeftinoj" meri 195/50 koju su voleli kvartovski tjuneri. Popularizacijom SUV-ova točkovi su dodatno narasli, a tržište je dobilo čitavu gamu novih dimenzija guma, naravno sa visokim cenama.

Audijev glavni dizajner Marc Lichte kaže da je to to i da ne treba brinuti. Po njemu točkovi više neće rasti, bar ne bitno. Zvuči utešno, ali onda pominje RS Q8 koji je po njemu stigao blizu limita. Međutim, tu govorimo od 23-inčnim točkovima s valjcima od guma. Bilo šta veće od toga "nema smisla", rekao je Lichte za američki Motor Authority. Naime, u Audiju ne misle da nude još veće SUV-ove, pa zato neće biti ni većih točkova.

Audi RS Q8 sa 600 KS ispod poklopca standardno dolazi s 22-inčnim točkovima, a opciono se nude broj veći. Gume su 295/40, najveće ikad ugrađene na jedan serijski Audi.

Recimo i da je GM-ov šef dizajna Michael Samcoe ranije izjavio da će točkovi i dalje rasti. Bar u Americi gde se već govori o onima od 24 i 26 inča. O rastu popularnosti prerada s ekstremno velikim točkovima da i ne govorimo.

Izvor: Index.hr

Foto: Audi



čitanja : 876



Komentari