home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Niko i Keke Rozberg

U svetu Formule 1 prezime Rozberg sinonim je za šampione, a u njihovom slučaju može slobodno da se kaže „kakav otac, takav i sin“. Niko je nastupio na 206 F1 trka i pobedio 23 puta, a čak 57 puta trku je završio na pobedničkom postolju.

Do prvog trijumfa je stigao 34 godine nakon uspeha njegovog oca Kekea. Stariji Rozberg vozio je 128 trka, pet puta je bio najbrži, a u 17 navrata osvojio je neku od medalja. Pobednički duo i ovoga puta nalazi se na istom zadatku, ali ne u kokpitu trkačkog bolida, već kao nosioci kampanje odgovorne konzumacije „When you drive, never drink“ (Kad voziš, ne piješ), kompanije Heineken®.

Niko i Keke Rozberg

Reč je o porodičnom rivalstvu u kojoj se stariji i mlađi Rozberg takmiče jedan protiv drugog u raznim aktivnostima, poput boćanja, tenisa i ribolova, a gde otac na interesantan način deli lekcije sinu. TV reklama prenosi poruku da bez obzira na to koliko ste samouvereni i iskusni za volanom, najbolji vozač je uvek onaj koji kada vozi, ne pije.

„Heineken® je važan deo svog partnerstva sa F1® posvetio tome da se prenese poruka potrošačima da kada voze, nikada ne piju. To je poruka o odgovornosti, koju i sam delim, i koja je od ključne važnosti za bezbednost u saobraćaju. Najnovija kampanja nas podseća na to da je apstinencija od alkohola za volanom jedina opcija, bez obzira na to da li ste profesionalni vozač ili ne”, poručuje Niko Rozberg.

Istraživanja su pokazala da je prekomerno samopouzdanje u vozačku sposobnost nakon konzumiranja alkohola jedan od najčešćih uzroka vožnje u pijanom stanju. U isto vreme, pokazalo se da promocija bezalkoholnih pića, uključujući Heineken® 0.0, pozitivno utiče na ponašanje vozača.

„Kako bi kampanja When you drive never drink bila delotvorna, prvo smo morali da sistemski analiziramo uzroke vožnje pod dejstvom alkohola. Globalno istraživanje Heinekena, koje je pokrilo 1.000 vozača, od 25 do 54 godine na 10 tržišta širom sveta, otkrilo je da, iako ljudi ne nameravaju da piju i voze u isto vreme, često kada se nađu u situaciji donošenja odluka padaju u iskušenje. Zahvaljujući tome, sada znamo u čemu je problem i možemo lakše da se fokusiramo na mehanizme prevencije vožnje u alkoholisanom stanju, uključujući i sjajnu reklamu sa Kekeom i Nikom Rozbergom”, rekao je Đanluka Di Tondo, senior direktor globalnog brenda Heineken®.

PR saopštenje



čitanja : 197



Komentari