
Proces menjanja identiteta je započeo pre više od 100 godina i on se nastavlja i ove 2020. godine. BMW-ov logo je dobio novi i osveženi dizajn koji je prilagođen novoj bazi kupaca, mlađoj generaciji kojima je bliska digitalizacija.
Logo je zadržao isti oblik, ali je za dizajn njegove unutrašnjosti odabran drugačiji pristup. Sredina je i dalje plave i bele boje, ali font izgleda drugačije. Spoljašnji prsten sada ima ravni dizajn i bele je boje, dok gradijenti popunjavaju ostatak loga.

Iz kompanije tvrde da novi logo "poziva kupce da se upoznaju s brendom i istorijom njegovih proizvoda".
Promenom vizuelnog identiteta BMW želi da izgleda otvorenije i pristupačnije, a ujedno je i početak električne revolucije BMW-a uz električni BMW Concept i4.

"M" oznaka BMW-ovog odeljenja je sada takođe ravna i predstavlja 2D interpretaciju "najsnažnijeg slova na svetu".

Takođe, oznaka "i" prati ovaj put te ima osveženi izgled koji će biti deo buduće električne i plug-in hibridne porodice automobila.
Izvor: Klix.ba
Foto: BMW