
Čini se da je došlo vreme promene dobro poznatih logotipa kultnih proizvođačam piše Jutarnji.hr. Tako je Volkswagen na salonu u Frankfurtu prošle godine pokazao svoj novi logo na modelu I.D.3, a nedavno je BMW izazvao brojne komentare pokazavši model i4 Concept s potpuno novim "prozirnim" logom.
Sada je došao na red Nissan koji je, kako piše Carscoops, registrovao novi logo. Reč je o 2D logu jednostavnog dizajna, pomalo minimalističkog. Čini se da je 2D logo novi trend budući da su i VW i BMW, ali i Google nedavno odlučili na takav potez.
Na slici koja je počela da kruži internetom moguće je videti i novi logo za sportski model s oznakom Z. Moglo bi da se radi o nasledniku modela 370Z, koji će nositi naziv 400Z, a čiji će logo biti sličan onima sa starijih modela - Datsuna 240Z, 260Z i 280Z.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Dennis Scipio, Carscoops