
Chiron Pur Sport razvija "samo" 351 km/h, ali u Bugattiju kažu da se u kombinaciji s manjom masom, drugačijom aerodinamikom i skraćenim prenosnim odnosima menjača u krivinama znatno bolje snalazi od standardnog Chirona koji stiže do 420 km/h.
Bugattijev ultrasportski model Chiron je već dokazao da je dostojan naslednik prethodnog modela Veyron koji je dugo vremena bio jedini automobil koji razvija više od 400 km/h, a mogao je da se kupi i koristi na javnim putevima.
I dok standardni Chiron bez mnogo zadrške stiže do 420 km/h, u Bugattiju su u međuvremenu predstavili i verziju Pur Sport čija najveća brzina iznosi „samo“ 351 km/h, ali prvi čovek razvojnog odeljenja Stefan Ellrot tvrdi da će se nešto sporiji Chiron ipak znatno više dopasti ljubiteljima kružnih staza i krivudavih puteva.

I znatno upravljiviji Chiron Pur Sport pokreće jedinstveni centralno smešteni 8-litarski motor sa 16 cilindara kome asistiraju četiri turbopunjača (1.500 KS i 1.600 Nm), ali su u Bugattiju rekalibrisali elemente oslanjanja, smanjili ukupnu masu, prilagodili aerodinamiku karoserije i ugradili mjenjač sa skraćenim prenosnim odnosima, pa Pur Sport definitivno ne spada među Bugattije koji se mogu hvaliti najvećom brzinom.
"Odrekli smo se najveće brzine, ali smo dobili znatno bolju upravljivost i još bolja ubrzanja, što bi trebalo da bude dovoljno afirmativno za neke nove kupce koji ranije nisu razmišljali o našim automobilima", kaže Ellrot.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Arhiva Autoblog.rs