home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fiat nature

*    Na Dan planete Zemlje, Fiat pokreće novu kampanju društvenog angažmana, na društvenim mrežama sa imenom #500NatureChallenge.
* Korisnici svedoče o novom odnosu između ljudi i životne sredine u našim gradovima, gde priroda nastavlja sa svojom velikom ulogom.

* Novi Fiat 500 BEV, automobil koji najbolje otelotvoruje ovaj novi odnos između ljudi i okoline, je partner novoj kampanji #500NatureChallenge na društvenim mrežama.

* Cilj ove kampanje je da se prikupe fotografije i video zapisi koji svedoče o novonastalom skladu između grada i prirode tokom trajanja mera ograničenog kretanja.
* Ova inicijativa je namenjena angažovanju ljubitelja Fiat vozila širom sveta sa ciljem da pošalje poruku optimizma i pozitivnosti, a u skladu sa ekološkom filozofijom novog modela 500.

Novi odnos između ljudi i prirode

Svi smo svedoci nove ravnoteže između čoveka i prirode koja se sada obnavlja u većim gradovima. Ovih dana, smanjen saobraćaj i broj ljudi i vozila na ulicama donekle je rezultirao „povratkom“ prirode, koja ponovo osvaja svoj prostor. Ova izvanredna pojava postavlja radikalno pitanje: da li je to novi način interakcije ljudi i planete? Da li je poštovanje životne sredine i njenog očuvanja novi cilj koji treba ispuniti?

#500NatureChallenge

Novi Fiat 500 BEV je ambasador posebnog projekta koji je Fiat pokrenuo na Dan planete  Zemlje kako bi se stvorilo svedočanstvo o novom odnosu između ljudi i životne sredine.

Prvi potpuno električni automobil kompanije FCA je sigurni favorit: vozilo bez emisija štetnih gasova dizajnirano da pomogne u stvaranju bolje budućnosti, a koje istovremeno ostaje veran svojoj istoriji i karakteru koji ga je učinio svetskom legendom.

#500NatureChallenge inicijativa, usmerena na globalnu 500 zajednicu, pokrenuta je na zvaničnim kanalima društvenih mreža brenda, sa predlogom da korisnici podele fotografiju ili video zapis koji svedoči o novom odnosu grada i prirode. Ova zajednica je postala ambasador novog odnosa između ljudi i prirode.

Od najboljih fotografija će biti napravljen album, koji će biti objavljen i postati deo internet izložbe. To će pojačati poruku značaja ekološke održivosti, optimizma koju je pokrenuo brend.

Haštag za projekat je #500naturechallenge.

Torino, april 2020. godine

PR saopštenje – FCA Srbija



čitanja : 474



Komentari