home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Hybrid

Kompanija Kantar, koja se bavi istraživanjem tržišta, objavila je listu 100 najvrednijih brendova na svetu.

Toyota je zauzela 48. poziciju, kao najvredniji automobilski brend na svetu, uprkos tome što joj je u odnosu na 2019. pala vrednost za 3%.

Druga auto-marka koja je uspela da uđe u Top 100 svetskih brendova je Mercedes-Benz, kao 56. na listi. Kako se navodi, nemački proizvođač automobila je izgubio 9% svoje vrednosti u poređenju sa prošlom godinom.

Treći i poslednji automobilski brend koji se plasirao u prvih 100 (na 61. mestu) takođe je iz Nemačke, a u pitanju je BMW. "Bavarci" su u odnosu na 2019. izgubili 12% svoje vrednosti.

Ako posmatramo samo auto-marke, na 4. mestu najvrednijih automobilskih brendova na svetu je američki proizvođač električnih automobila Tesla, peti je Ford, dok je šesta Honda.

Na sedmom mestu je Nissan, osmi je Audi, deveti Volkswagen, a listu prvih 10 zaokružuje Porsche.

Svi navedeni auto-brendovi su izgubili nešto od svoje vrednosti u poslednjih godinu dana, izuzimajući Teslu, čija je vrednost, kako se navodi, porasla za 22% u odnosu na 2019.

Izvor: Seebiz / B92

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1273



Komentari