home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Lexus UX 300e

Toyota Motor Europe (TME) je saopštila da je tokom prvih devet meseci ove godine prodala ukupno 715.081 automobil marki Toyota i Lexus, nastavljajući tako rast tržišnog učešća na 6,1%.

Iako je plasman manji za 15% u odnosu na isti period prethodne godine, TME je ostvarila bolje rezultate u odnosu na ukupno automobilsko tržište koje je smanjeno za 25% zbog posledica izazvanih pandemijom COVID-19. Interesovanje kupaca za Toyotine hibridno-električne automobile i dalje je veliko, pa je prodato 372.893 vozila, što čini 52% ukupne prodaje. U Zapadnoj Evropi taj procenat je još izraženiji, i iznosi više od 63% ukupne prodaje.

U karakterističnom trećem ovogodišnjem kvartalu (jul – septembar 2020.) taj trend je još izraženiji, s rastom prodaje čak i do 11,5% u odnosu na prošlu godinu. Tome je doprinelo veliko interesovanje kupaca u septembru, pre svega za novi Yaris koji je zabeležio najbolje prodajne rezulate u odnosu na bilo koji Toyotin model do sada, što, s aktuelnom tražnjom za ostalim modelima, Toyoti daje mogućnost da poveća prodajne planove za 2020. godinu.

“Posle obnavljanja proizvodnje u maju, prodaja koju beleže Toyota i Lexus brzo su se vratile na prethodni nivo, pre svega zbog potražnje svih aktuelnih modela, kao i dodatnim interesovanjem koje je privukao nedavni početak prodaje novog Yarisa.

Iako i dalje postoji mnogo neizvesnosti u vezi s pandemijom, mi smo povećali plan za 2020. godinu na 975.000 vozila, očekujući dalje poboljšanje na tržištu u četvrtom tromesečju ove godine. Mnogi kupci se opredeljuju za naša hibridna vozila s niskom emisijom CO2, što nam pruža mogućnost da proširimo ponudu naših elektrifikovanih modela, paralelno s lansiranjem novog RAV4 Plug-in hibrida, kao i modela Lexus UX300 EV i Proace EV*”, ističe izvršni potpredsednik Toyote Motor Europe, Matt Harrison.

Toyota Yaris

Prodaja po brendovima i modelima

Toyotini najprodavaniji modeli, Corolla, Yaris i RAV4, čine 57% od ukupno prodatih 664.157 vozila tokom prvih devet meseci 2020. godine. Prodaja koju je ostvarila Toyota pokazuje oporavak od oštrog pada zabeleženog u toku drugog tromesečja ove godine, i sada je smanjena za samo – 14%, mereno u periodu januar – septembar 2020. Prodaja hibridnih modela u zapadnoj Evropi obuhvata 61% plasmana, u istočnoj Evropi 23%, a prosečno po regionalnim tržištima iznosi 51%.

Lexus je do septembra ove godine plasirao 50.924 automobila, što je smanjenje od 20%, ali i dalje bolje od rezultata globalnog tržišta. Najprodavaniji modeli ovog brenda su SUV verzije, RX, NX, i UX koji čine 75% ukupne prodaje. Prodaja hibridnih modela po regionima prosečno  iznosi 64%, a u zapadnoj Evropi taj procenat je 99%.

Toyota Motor Europe podaci za period januar – septembar 2020. godine:

* Ukupna prodaja: 715.081 (-15% u odnosu na prošlu godinu)

* Tržišno učešće: 6,1% (+0,8 u odnosu na prošlu godinu)

* Ukupna prodaja hibridnih automobila: 372.893 (-14.5% u odnosu na prošlu godinu)

* Raspodela prodaje hibridnih automobila po tržištima: Zapadna Evropa: 63% – istočna Evropa *: 21% – TTL: 52%

Toyota podaci za period januar – septembar 2020. godine:

* Ukupna prodaja Toyota vozila: 664.157 (-14% u odnosu na prošlu godinu)

* Najprodavaniji modeli: Corolla gama (138.337); Yaris (135.292); RAV4 (106.137)

* Najprodavaniji hibridi: Corolla Hybrid gama (107.598); Toyota C-HR Hybrid (81.637); Yaris Hybrid (66.340);

* Ukupna prodaja hibrida: 340.226 (-13% u odnosu na prošlu godinu)

* Raspodela prodaje hibridnih vozila po tržištima: Zapadna Evropa: 61% – istočna Evropa *: 23% – TTL: 51%

Lexus podaci za period januar – septembar 2020. godine:

* Ukupna prodaja Lexus automobila: 50.924 (-20% u odnosu na prošlu godinu)

* Najprodavaniji modeli: NX gama (13.514); RX gama (12.664); UX gama (12.029)

* Najveći rast: GX gama (+76%)

* Najprodavaniji hibridi: UX Hybrid (11.336); NX Hybrid (9.302); RX Hybrid (4.066);

* Ukupna prodaja hibrida: 32.667 (-24% u odnosu na prošlu godinu)

* Raspodela prodaje hibridnih automobila po tržištima: Zapadna Evropa: 99% – istočna Evropa *: 7% – TTL: 64%

* Toyota Motor Europe odgovorna je za sve zemlje zapadne, srednje i istočne Evrope, uključujući Tursku i Rusiju, kao i Izrael, kao i određena tržišta centralne Azije (Jermenija, Azerbajdžan, Gruzija i Kazahstan). Istočna Evropa uključuje Rusiju, Kazahstan, Kavkaz, Ukrajinu, Tursku i Izrael)

PR saopštenje



čitanja : 318



Komentari