
Pandemija koronavirusa je definitivno preokrenula načine poslovanja, a puno toga se već "preselilo na internet" i danas je to "novo normalno". Tako je i Porsche osim u Nemačkoj sada pokrenuo svoj digitalni prodajni kanal u još osam evropskih zemalja.
Kako piše Jutarnji.hr, to znači da kupci u Španiji, Portugalu, Švajcarskoj, Italiji, Francuskoj, Poljskoj, Sloveniji i Estoniji sada mogu da kupe novi ili polovni Porsche putem interneta, iz udobnosti svog kauča ili kreveta.
Trgovci u tim zemljama na svojoj specijalnoj internetskoj platformi tako nude nove i polovne modele uključujući sve standardne varijante kao i retke verzije. Velika Britanija bi trebalo da bude sledeća zemlja sa ovom ponudom.

Dakle, takvo poslovanje se pokazalo više nego dobrim, pa će u Porscheu i dalje razvijati upravo taj način prodaje i u budućnosti, a planiraju i proširenje platforme i stvaranje internet tržišta isključivo za sve svoje proizvode i usluge.
"Podaci o prodaji i pozitivne povratne informacije od kupaca i distributera su dokaz da smo svojom strategijom prodaje "na mreži" utrli pravi put za digitalnu prodaju automobila u budućnosti. Nastavićemo istim putem i dogodine pokretanjem internetske prodaje i u drugim zemljama”, rekla je Barbara Frenkel, potpredsednica odeljenja prodaje za Evropu.
U zavisnosti od tržišta, prodaja automobila će se vršiti putem interneta što je više moguće, s tim da će se kupcima automobil isporučiti kod kuće.
Prema podacima Porschea, čak 40 posto internetskih kupaca u Italiji su novi kupci, a na polovne automobile otpada 90 posto prodaje. Što se tiče modela koji Italijani preferiraju, to bi bio najznačajniji model marke 911.
Nemačka marka je takođe omogućila kupcima u Kini pristup kupovine modela na mreži putem WeChata, najpopularnije aplikacije za pametne telefone u Narodnoj Republici.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Porsche