home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Hyundai osvaja 17 Red Dot nagrada za dizajn

SEUL, 24. avgust, 2021. - Hyundai Motor Company osvaja 17 nagrada za dizajn, uključujući dve nagrade „Best of Best“ (“Najbolji među najboljim”) i 15 naziva “Winner” (“Pobednik”), koje dodeljuje Red Dot Award: Dizajn brendova i komunikacija za 2021. (Brands & Communication Design 2021), čiji je domaćin nemački Design Zentrum Nordrhein Westfalen.

Hyundai osvaja 17 Red Dot nagrada za dizajn

Red Dot je prepoznao novu kampanju Hyundai Motor kompanije pod nazivom „Little Big e-Motion“ kao “Najbolju među najboljim” u kategoriji Film i animacija. Video zapis kampanje pokazuje kako mini automobil opremljen tehnologijom Adaptive Vehicle Control (EAVC) pomaže mladim pacijentima da pređu iz bolničkog kreveta u sobu za lečenje. Video je takođe dobio srebrnu nagradu za oglašavanje na festivalu u Njujorku 2021.

Red Dot je takođe nagradio „Hyundai EV infotainment sistem - Jong -e“ dizajn teme primenjen na IONIQ 5 kao najbolji od najboljih u domenu interfejsa i korisničkog iskustva, što je prva pobeda kompanije u ovoj kategoriji. Sistemski grafički korisnički interfejs (GUI) sistema Jong-e nudi različita podešavanja unutrašnjeg ambijenta, poput mekih, delikatnih i bujnih preliva boja sa parametarskim elementima dizajna piksela poput onih koji se koriste za spoljna svetla na modelu IONIQ 5. Sistem objedinjuje ekološki koncept EV-a i identitet brenda Hyundai Motor.

(*Reč „Jong-e“ na korejskom znači „papir“)

Pored toga, Hyundai Motor je potvrdio svoju konkurentsku prednost u dizajnu robnih marki osvojivši 15 nagrada pobednika u sedam kategorija, uključujući film i animaciju, interfejs i korisničko iskustvo, prostornu komunikaciju, aplikacije, oglašavanje, onlajn i digitalna rešenja.

Pobednici u kategoriji Film i animacija su i video zapis Hyundai Motor-a „Ovo smo mi“ koji prikazuje nadu i solidarnost u prevazilaženju COVID-19 i bioskopski film „Ja sam glavni“ koji poziva na globalnu odgovornost u pokretanju sveta na održiv način.

Pobednici u kategoriji Interfejs i korisničko iskustvo su „Hyundai Infotainment Sistem-Akua Theme Design“ i Hyundai Motor-ova platforma za pametne televizore „Channel Hyundai“. Pobednici u kategoriji aplikacija su „Channel Hyundai“, Hyundai-eva aplikacija za povezivanje „Bluelink“ i personalizovana mobilna aplikacija za životni stil i usluga brenda Genesis „My Genesis“.

Nagrada Red Dot je druga globalna nagrada za dizajn koju osvajaju „Hyundai Infotainment Sistem-Akua Theme Design“, „Channel Hyundai“ i „Bluelink“, nakon iF nagrade za dizajn 2021 ranije ove godine. Takođe je značajno da je „Channel Hyundai“ pobedio u četiri različite Red Dot kategorije, uključujući dizajn interfejsa i korisničkog iskustva, aplikacije, mreže i digitalno rešenje.

Pobednici u kategoriji prostornog dizajna su „Hyundai Motorstudio Busan“, „Centar za obuku Hyundai Motor Group“, „Hyundai EV Station Gangdong“ i „Hyundai Cheonan Global Learning Center“, koji su nagrađeni za pružanje novih korisničkih iskustava kroz prostorni dizajn.

Pobednici u kategoriji Oglašavanje su „OOH & Ambient for London Eye“, kampanja za brend IONIQ održana prošle godine u svetski poznatom London Eye -u, i „H2U (Hydrogen to you)“, kampanja koja promoviše mogućnosti održive energije vodonika.

PR saopštenje



čitanja : 499



Komentari