home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Oliver Zipse

U svetu proizvođača automobila mnogo je jala i zavisti, ali i (ne)zdrave konkurencije pa reči BMW-ovog direktora Oliver Zipsea možete zaista shvatiti kako god želite i nećete pogrešiti. On je nemačkom Handelsblattu objavio da Teslu ne smatra premium markom.

Kako piše Revija HAK, Zipse misli da BMW ulaže mnogo više u zadovoljstvo kupaca i kvalitet od američkog proizvođača električnih vozila. Kaže Zipse da Tesla snažno raste zbog popusta na svoja vozila koja daje kupcima, ali da se ne može meriti s BMW-om (i) po pitanju pouzdanosti.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs

Tesla prestigao Mercedes u SAD i postao treći najprodavaniji premijum auto-brend

Prema podacima koje je objavio Experian, Tesla je zaključno sa septembrom u SAD isporučio 230.855 vozila, čime je izbio na treće mesto najtraženijih premijum marki u toj zemlji u ovoj godini, ispred Mercedesa koji je do sada prodao 213.708 automobila.

Na prvom mestu po prodaji i dalje je BMW sa 259.237 novoregistrovanih automobila, dok je drugi Lexus sa 245.864 isporučenih vozila, prenosi B92.

Tesla je za prvih devet meseci prodao 76 odsto više automobila u SAD nego u istom periodu 2020, dok je, poređenja radi, Lexus napredovao za 33%, a BMW za 36%, piše AutoNews.

"Možda je još prerano reći da Tesla trajno nadmašuje Mercedes po prodaji u Americi, ali činjenica da je to uspeo da uradi sa znatno manjom gamom proizvoda je impresivna", izjavila je izvršna direktorka u Edmundsu, Džesika Koldvel.

"S obzirom na to kakva je situacija sa nedostatkom čipova na tržištu, verovatno je preuranjeno davati bilo kakve dugoročne prognoze jer se proizvođači automobila bore sa različitim stepenom poteškoća, ali ovaj rezultat ipak pokazuje snagu Tesle. Doduše, važno je istaći i da postoji debata da li Teslu uopšte treba smatrati premijum brendom na isti način kao BMW Mercedes, Lexus ili Audi."

Izvor: B92.net



čitanja : 824



Komentari