home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
MST Escort

U zavisnosti od namene i specifikacije, za temeljito dorađenu prvu ili drugu generaciju Ford Escorta koju poznata velška kompanija MST pravi „od nule“ treba izdvojiti od 99.000 do 146.000 evra.

MST je, bez sumnje, među najpoznatijim kompanijama koje se dugi niz godina bave pripremom i servisiranjem trkačkih i reli verzija Ford Escorta prve i druge generacije koji se i dan-danas često koristi u kružnim i reli trkama širom Velike Britanije.

MST Escort

Zbog evidentnog smanjenja broja originalnih drumsko/trkačkih/reli primeraka, što i nije čudno s obzirom da su poslednji Escorti druge generacije proizvedeni početkom osamdesetih godina, u MST-u su odlučili da „od nule“ ručno prave prve dve generacije legendarnog Fordovog modela s kojima se kupcima istovremeno nude i mnogobrojna tehnička rešenja primerena današnjem vremenu, ali bez praćenja sve popularnijeg 'restomod' principa, jer Velšani za osnovu „priče“ umesto restaurirane koriste novu karoseriju koju (prema Fordovim specifikacijama) prave sami.

MST Escort

MST obe generacije Escorta nudi u četiri verzije (Fast Road & Touring, Fast Road & Track, Group-4 Rally Car i Ultimate Rally Car), a na fotografijama se može videti kako izgledaju u verziji Fast Road & Track u koju je ugrađen 2,5 litarski četvorocilindarski motor (Duratec) koji razvija više od 200 konjskih snaga.

MST Escort

U opciji su i dve još snažnije verzije (više od 230 i više od 300 KS), a za prenos snage na zadnju osovinu kupac može da bira između 5-stepenog ili 6-stepenog ručnog menjača sa skraćenim prenosnim odnosima. MST uz doplatu nudi i 6-stepeni sekvencijalni menjač.

MST Escort

Iza standardnih 13-inčnih aluminijumskih felni (Minilite) na kojima su gume dimenzija 235/45 kriju se kapacitetne AP Racing kočnice i višestruko podesivo oslanjanje s Bilstein amortizerima, a prijanjanju zadnje osovine pomaže i mehanička ograničena blokada diferencijala. U opciji su i 15-inčne aluminijumske felne, a tu je i standardno ugrađen sigurnosni kavez.

Jasno je da MST-ovi Escorti Mk.1 i Mk.2 za zainteresovane kupce u kontinentalnom delu Evrope imaju volan na pravoj strani.

Izvor: Klix.ba

Foto: MST



čitanja : 569



Komentari