home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Fiat Panda

Da, Fiat Panda je doživela facelift ne tako davno. Ali verovatno to nije sprečilo dizajnerski tim da još malo poradi na ovom modelu i promeni još neki detalj – uključujući i onaj koji je vidljiv na prvi pogled.

Podsetimo, poslednji facelift Fiat Pande se dogodio pre nešto više od godinu dana – krajem oktobra 2020. Promene nisu bile velike – samo novi branik, nove felne, drugačije oblikovani lukovi točkova, novi materijali iznutra, nova multimedija i Sport verzija. Iznenađujuće, preživela je varijanta 4×4, koja je verovatno najčudniji automobilski proizvod na današnjem tržištu – gradski automobil s pogonom na sve točkove i dvocilindričnim motorom zapremine 0,9 litara. Nećete naći drugi na tržištu.

A sada će Fiat Panda verovatno dobiti još jedno osveženje

Međutim, to će, kako prenosi Quattroruote.it, biti još suptilnije. Celu zabunu u ovom slučaju je izazvala reklamna kampanja jednog od domaćih dilera, u sklopu koje je objavljena, između ostalog, samo grafika. Ovaj s desne strane je naravno Fiat 500L, ali nije relevantan za ovaj tekst. Važan je auto s leve strane, koji je Fiat Panda.

Drugačija je, između ostalog završna obrada branika, ali najveća razlika je logo – ovde je reč o novom logotipu, kao kod Fiat Tipa.

Naravno, to može da bude samo fotošop lapsus i neko je promenio logo na Pandi. Međutim, takođe možemo očekivati ​​da će Fiat predstaviti takav osveženi primerak i da će Panda zapravo videti pravu promenu logotipa – ne samo na promotivnoj grafici.

U Quattroruote.it spekulišu da blago osveženje spolja takođe može da ide ruku pod ruku s osvežavajućom opremom i dodavanjem novih sistema – iako Panda već ima većinu onoga što kupci traže i šta se od jeftinog gradskog automobila može očekivati.

A takvih je kupaca puno

Ovde napuštamo tračeve i prelazimo na činjenice. A činjenice su da je Fiat Panda, još uvek moćan proizvod u smislu prodaje na našem kontinentu. I tako je u oktobru ove godine bio 6. najprodavaniji automobil u Evropi – kupci su kupili čak 12.623 primerka ovog modela.

Međutim, možda će biti potrebno malo osveženje Pande, budući da je pad prodaje na godišnjem nivou iznosio impresivnih 34%. Da li je to bilo zbog problema s dostupnošću poluprovodnika ili nečeg drugog, još nije poznato. Poznato je, međutim, da je Fiat 500 istovremeno zabeležio rast od 2 posto.

Izvor: Automobili.ba

Foto: Quattroruote.it



čitanja : 4621



Komentari