
Da, Fiat Panda je doživela facelift ne tako davno. Ali verovatno to nije sprečilo dizajnerski tim da još malo poradi na ovom modelu i promeni još neki detalj – uključujući i onaj koji je vidljiv na prvi pogled.
Podsetimo, poslednji facelift Fiat Pande se dogodio pre nešto više od godinu dana – krajem oktobra 2020. Promene nisu bile velike – samo novi branik, nove felne, drugačije oblikovani lukovi točkova, novi materijali iznutra, nova multimedija i Sport verzija. Iznenađujuće, preživela je varijanta 4×4, koja je verovatno najčudniji automobilski proizvod na današnjem tržištu – gradski automobil s pogonom na sve točkove i dvocilindričnim motorom zapremine 0,9 litara. Nećete naći drugi na tržištu.
A sada će Fiat Panda verovatno dobiti još jedno osveženje
Međutim, to će, kako prenosi Quattroruote.it, biti još suptilnije. Celu zabunu u ovom slučaju je izazvala reklamna kampanja jednog od domaćih dilera, u sklopu koje je objavljena, između ostalog, samo grafika. Ovaj s desne strane je naravno Fiat 500L, ali nije relevantan za ovaj tekst. Važan je auto s leve strane, koji je Fiat Panda.
Drugačija je, između ostalog završna obrada branika, ali najveća razlika je logo – ovde je reč o novom logotipu, kao kod Fiat Tipa.
Naravno, to može da bude samo fotošop lapsus i neko je promenio logo na Pandi. Međutim, takođe možemo očekivati da će Fiat predstaviti takav osveženi primerak i da će Panda zapravo videti pravu promenu logotipa – ne samo na promotivnoj grafici.
U Quattroruote.it spekulišu da blago osveženje spolja takođe može da ide ruku pod ruku s osvežavajućom opremom i dodavanjem novih sistema – iako Panda već ima većinu onoga što kupci traže i šta se od jeftinog gradskog automobila može očekivati.
A takvih je kupaca puno
Ovde napuštamo tračeve i prelazimo na činjenice. A činjenice su da je Fiat Panda, još uvek moćan proizvod u smislu prodaje na našem kontinentu. I tako je u oktobru ove godine bio 6. najprodavaniji automobil u Evropi – kupci su kupili čak 12.623 primerka ovog modela.
Međutim, možda će biti potrebno malo osveženje Pande, budući da je pad prodaje na godišnjem nivou iznosio impresivnih 34%. Da li je to bilo zbog problema s dostupnošću poluprovodnika ili nečeg drugog, još nije poznato. Poznato je, međutim, da je Fiat 500 istovremeno zabeležio rast od 2 posto.
Izvor: Automobili.ba
Foto: Quattroruote.it