home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes R klase

S vremena na vreme, mali detalji su ti koji vas mogu dovesti u nevolje. Takav je slučaj s gumenom oblogom oko kućišta pojačivača kočnica nekih Mercedesovih vozila prodatih između 2006. i 2012. godine.

Naime, navlaka koja okružuje kućište pojačivača kočnice može da privlači vlagu i, nakon dugog vremena ili značajnog izlaganja vodi, izazove koroziju na tom području. Ako ovaj deo zarđa, može početi da curi i podrška kočionoj sili može da bude smanjena. To može da zahteva više vozačeve sile prilikom kočenja, te povećavanje zaustavnog puta, dva scenarija koja su manje nego idealna, navodi Jutarnji.hr.

U retkim slučajevima jake korozije, posebno jak manevar kočenja bi mogao dovesti do mehaničkog oštećenja pojačivača kočnice i sistem bi mogao da otkaže. To je veoma loša vest jer su kočnice obično najpotrebnije kada ih snažno koristite. Bez obzira na kontekst, gubitak kočionog sistema je značajan gubitak koji povećava rizik od sudara.

Treba napomenuti da ovaj sistem ne utiče na parkirnu kočnicu i da pre nego što dođe do kvara, vozači mogu da primete da nešto nije u redu promenom osećaja papučice kočnice ili šištanjem i zvukovima strujanja vazduha kada su kočnice pritisnute.

Sveukupno, ovaj problem utiče na 292.287 vozila u SAD-u i 31.577 vozila klase ML, GL i R u Kanadi. Konkretno, problem utiče na:

    AMG R63 iz 2007

    2007-2009 GL320

    2010-2012 GL350

    2007-2012 GL450

    2008-2012 GL550

    2007-2009 ML320

    2010-2011 ML450

    2006-2007 ML500

    2008-2011 ML550

    2007-2009 R320

    2006-2007 R500

    2007-2011 AMG ML63

    2006-2012 R350

    2008 R550

Od 27. maja Mercedes će početi da kontaktira vlasnike vozila i od njih će se tražiti da svoja vozila dovezu do servisnog centra.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mercedes



čitanja : 466



Komentari