home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda znak

Sledeća generacija Škodih modela se neće odlikovati dosadašnjim amblemom, navodi kompanija, već će se umesto toga koristiti nova oznaka.

Otkrivajući svoj novi vizuelni identitet, zajedno sa novim Modern Solid dizajnerskim jezikom, Škoda je potvrdila da su kreirane dve verzije: ažurirani klasični amblem i slovni znak.

Istorijski amblem, koji će se koristiti samo u komunikacijske i digitalne svrhe, zamenjuje 3D dizajn za 2D efekat. Kao i Volkswagen logo, jednostavniji je i čistiji od prethodnog dizajna, tako da digitalno izgleda bolje, navodi britanski Autocar.

Slovna verzija je kreirana da bude postavljena na sve buduće automobile. Ovo će biti predstavljeno u celom asortimanu od 2024. godine, sa novim modelima Škoda Superb i Škoda Kodiaq koji će biti najavljeni sledeće godine, a očekuje se da će biti prvi koji će ga nositi, nakon čega sledi osvežena Škoda Octavija.

Takođe će ga imati potvrđeni električni SUV sa sedam sedišta, supermini i kompaktni krosover, koji bi trebalo da stignu pre 2026. Ovo će takođe biti prvi automobili koji će biti pušteni u prodaju sa Škodinim novim dizajnerskim jezikom.

Škoda kaže da su ove promene najveće za kompaniju u poslednjih 30 godina.

Opisujući novi logo, šef prodaje i marketinga Martin Jahn je rekao: "Smatramo ovo kao savršenu priliku da naš brend prilagodimo deceniji transformacije."

Za slovni znak, dizajneri su u slovo ugradili akcenat koji se obično nalazi iznad „S“ – koji opisuju kao ključ za svoje češke korene. Firma je želela da zadrži akcenat i istovremeno otkloni konfuziju za koju je verovala da je stvorila među kupcima koji ne govore češki.

Novi amblem sadrži dve različite nijanse zelene, nazvane Emerald i Electric, za koje Škoda kaže da predstavljaju ekologiju, održivost i elektromobilnost.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 963



Komentari