
Govoreći na nedavnoj promociji Vision 7S concepta, izvršni direktor Škode Klaus Zellmer je rekao da ovaj proizvođač želi da privuče kupce koji nisu u okviru šire Volkswagen Grupe.
Škoda se takođe odupirala pozivima iz Volkswagena, uključujući tu i bivšeg izvršnog direktora Herberta Diessa, da se brend pomeri tržišno naniže. „Ne tražimo kupce Volkswagenovih putničkih automobila“, rekao je Zellmer za Auto News. „Želimo da privučemo kupce koji nisu u široj grupi. Zbog toga smo dizajn Vision 7S concepta učinili toliko drugačijim od onoga na čemu smo danas.”
Škoda se nada da će Vision 7S utrti put novom pravcu dizajna koji će ga dodatno razlikovati od braće i sestara iz Volkswagen Grupe.
Škoda inače planira više novih modela, među njima i tri električna vozila. Prvi od njih stiže 2024. godine i biće manji od Enyaqa. Mali automobil koji koristi MEB Entry platformu Volkswagen Grupe je takođe u planu i očekuje se da stigne 2025. Vodeći električni SUV sa sedam sedišta će biti lansiran godinu dana kasnije, dok se kompaktni električni hatchback priprema za 2027.
S tim u vezi, najavljuju se ulaganja u električnu mobilnost u vrednosti od 7,45 milijardi evra i 700 miliona evra u digitalizaciju do 2025.
Pripremio: Ivan Mitić – Autoblog.rs