home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Toyota Mega Cruiser

Toyota Mega Cruiser model, koji je takođe poznat i kao japanski Hummer, bez ikakve sumnje predstavlja vrhunsku i veoma retku terensku ponudu ove kompanije.

Međutim, jedan civilni primerak ovog terenca nedavno se pojavio na aukcijskoj prodaji sa neverovatnom cenom od 310.000 dolara.

Toyota Mega Cruiser

Veruje se da je svega 150 jedinica od ukupno tri hiljade Mega Cruiser modela proizvodenih od 1995. do 2001. godine predstavljalo civilne verzije, sa ostalima koji su bili rezervisani za vojne potrebe, sa oznakom BXD10. Ovaj posebni primerak je još specijalniji, jer je on jedan od svega nekoliko koji stižu sa volanom na levoj strani. Sudeći prema listingu Cars and Bids kuće, on je uvezen iz Kazahstana i dolazi sa aktivnim Kolorado tablicama i 90.000 pređenih kilometara na odometru.

Toyota Mega Cruiser

Mega Cruiser je zapravo veći od Hummer H1 modela, sa 5.090 mm u dužini, 2.169 mm u širini i 2.075 mm u visini. Pored toga, ova mašina teži ’svega’ 2,9 tona, što znači da je lakša od svog američkog rivala zahvaljujući brilijantnim umovima inžinjera kompanije Toyota. Ovaj model dolazi u veoma solidnom stanju i poseduje merdevine zadužene za obezbeđivanje pristupa Gamiviti krovnom prostoru.

Unutar putničke kabine, podeljene masivnim centralnim tunelom, baš kao i H1, nalaze se četiri sedišta postavljena kožom, specijalni audio sistem sa sabvuferom u gepeku, električni podizači prozora, grejači u sedištima, LED osvetljenje, frižider, sto na sklapanje, set monitora na kontrolnoj tabli i tri dodatna krovno montirana displeja pozadi. Pored toga, tovarni prostor poseduje krevet, u kome vlasnik može odremati, opustiti se, odmoriti i uživati u svom omiljenom programu ili slušati muziku.

Toyota Mega Cruiser

Snaga ove retke mašine stiže iz 4,1 litara velike četvorocilindrične, turbodizel jedinice, dobre za 153 ks i 382 Nm obrtnog momenta, koji se na sva četiri točka šalju putem četvorostepenog automatskog menjača, dvostepenog transfer kućišta i tri diferencijala sa opcijom zaključvanja. Ostale karakterisitke uključuju nezavisno vešanje sa softverskim podešavanjem, u civilnoj varijanti, portalne osovine, ugrađenih kočnica, upravljanje na sva četiri točka i sistem za naduvavanje guma.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 1730



Komentari