
Čak i pre njegovog predstavljanja, bilo je vrlo malo sumnje da je novi BMW M2 poslednji te vrste: benzinski motor, pogon na zadnje točkove i manuelni menjač. Kako piše BMWblog, sa ciklusom od 7 godina, nema smisla da BMW investira u sličan M2 proizvod kada dođe 2030. Umesto toga, prvi električni M2 je očigledna opcija.
Generalni direktor BMW M Frank Van Meel izjavio je u intervjuu za medije da nisu zainteresovani za plug-in hibrida visokih performansi za kompaktnu i malu klasu.
„Plug-in hibrid u malom automobilu može da bude težak problem jer plug-in hibridi moraju da imaju dovoljnu snagu, čak i ako električni deo nije dostupan“, rekao je Van Meel za Carbuzz. „Ako vaš osnovni motor nije dovoljno jak, onda plug-in hibrid nema smisla.” Dakle, nije teško izvući zaključak iz ovoga. Pošto nisu planirani četvorocilindrični hibridni M automobili, očigledan izbor za sledeći M2 2030. je da bude potpuno električni.
Do 2030. BMW M će imati nekoliko proizvoda na tržištu, uključujući njihov prvi električni M3 i barem električni SUV (poput iX 3M). Tako da će se njihova stručnost iz razvoja ovih proizvoda sigurno preneti na novu generaciju BMW M2. To bi takođe mogao da bude prvi M2 sa xDrive-om, osim ako ne dobijemo M2 xDrive pred kraj ciklusa G87.
Naravno, kada budući BMW M2 bude potpuno električni, ručni menjač će biti stvar prošlosti.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs