home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Sandero

Kao najprodavaniji automobil u segmentu privatnih kupaca u Evropi od 2017. godine, Dacia Sandero je obeležio svoju eru izvanrednim tržišnim uspehom. Nakon tri generacije njegova popularnost i dalje raste pa je ovaj model stekao sada već kultni status na automobilskom tržištu.

Čemu Sandero duguje takav uspeh? Izuzetno atraktivnoj ceni, naravno, ali i savremenom dizajnu koji spaja robusnost, kvalitet i duh vremena, zajedno s pametnim rešenjima u čijem je uvođenju često bio predvodnik.

Kako je ovaj model koji se pojavio 2008. godine uspeo da kroz tri generacije privuče sve te kupce vrlo različitih profila (2,6 miliona prodatih automobila), a da ni u jednom trenutku nije doveo u pitanje svoje osnovne vrednosti?

Dacia Sandero

Prvi korak prema "širokim prostranstvima"

Nakon uspeha Logana 2004. godine, Dacia je 2008. godine odlučila da na tržište stavi još jedan revolucionarni model: Sandero, robustan i okretan gradski automobil za sve. Godinu dana kasnije, verzija Stepway je bila spremna za izlazak na puteve, najavljujući prve korake marke na tržištu automobila za izvangradsku vožnju. Izdašnim dimenzijama, visokim odstojanjem od tla, praktičnim dizajnom i uvek pristupačnom cenom je osvojio srca "pametnih" kupaca, a njegove nove bezbednosne karakteristike su naišle na posebno odobravanje kupaca. Sve to čini Sandero najprodavanijim automobilom u segmentu privatnih kupaca u Evropi još od 2017. godine.

Priča o uspehu se nastavila i 2021. godine trećom generacijom modela Sandero, čija privlačnost je dodatno povećana odvažnijim i savremenijim dizajnom u kombinaciji s pametnom i inovativnom opremom – ukratko, sada je još više kul, ali i dalje pristupačan.

Verzija Stepway je nadmašila sva očekivanja. Svestran, praktičniji od tradicionalnog gradskog automobila kad poželite da odete na izlet van grada, ali ipak manje glomazan od SUV-a, privukao je pažnju svih kategorija kupaca. Verzija Stepway danas čini 66 % prodaje modela Sandero u Evropi.

Tri generacije Sandera su sledile jedna drugu, a ukupan broj prodatih vozila dostigao je 2,6 miliona od predstavljanja modela. Pet najvećih tržišta ovog modela u Evropi jesu Francuska, Nemačka, Italija, Španija i Ujedinjeno Kraljevstvo, a 42 % automobila koje danas prodaju pokreću dvogorivni benzinsko-plinski motori koji su prihvatljivi za okolinu. Dacia Sandero se proizvodi u tri fabrike, na četiri proizvodne linije. Svakog minuta s proizvodne trake siđe jedno vozilo.

Izvor: Klix.ba / PR Dacia



čitanja : 577



Komentari