home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Seat Leon

Seat je siguran bar do 2028. ili 2029. godine, što je potvrdio Volkswagenov izvršni direktor i predsednik upravnog odbora Seata, Tomas Šefer.

Naime, nakon nedavnih glasina o neizvesnoj budućnosti Seata, Šefer je za britanski Autocar izjavio: „Ne ubijamo Seat. Samo treba da odlučimo o njegovoj budućnosti. Još uvek radimo na planu za Seat. U redu je do 2028. ili 2029. To je početni brend za mlade kupce. Zaista igra u Evropi, posebno Španiji, Velikoj Britaniji i Austriji”.

Seat Leon

Šefer je međutim rekao i ovo: „Cupra je budućnost Seata. Cupra je reinvencija Seata za napred. Cupra će mnogo brže krenuti u elektrifikaciju”.

Seat Ibiza

Cupra se obavezala da će ponuditi veliki broj električnih vozila u narednih nekoliko godina, dok Seat treba da sačeka da se cena baterija smanji kako bi počeo da elektrifikuje svoj asortiman po pristupačnijim cenama. U stvari, Seat je ograničen na tri PHEV-a – eHybrid varijante Leona, Leona Sporstourer i Tarraca.

Seat Arona

Cupra je bila uspešna u smislu prodaje i profitabilnosti, za razliku od trenutno neprofitabilnog Seata koji je zabeležio značajan pad prodaje u poslednjih nekoliko meseci delom zbog nedostatka poluprovodnika.

Ipak, Šefer je jasno stavio do znanja da Cupra „nije veliki igrač“, koji nudi proizvode sa većom maržom od Seata, kao i da cilja na drugačiju „buntovnu, mladu publiku“.

Cupra Formentor

Kako navodi Carscoops, problem sa Seatom je u tome što VW grupa već ima dobro uspostavljen i izuzetno uspešan brend u vidu Škode, dok je sportska publika sada zadovoljena Cupra brendom.

Prema Šeferu, moguća ideja za budućnost je da se Seat transformiše u brend mobilnosti, nešto što je već nagovešteno konceptom teškog četvorocikla Minimo i električnim skuterom Mo 125. Takav potez bi Seat učinio ekvivalentom za Mobilize iz Renault Grupe i omogućio bi mu malo prostora za disanje. Ipak, sve dok Evropa ne zabrani vozila na SUS motorima, Seat će nastaviti da nudi svoju široku liniju, uključujući braću Ibiza/Arona u B-segmentu, Leon/Ateca duo u C-segmentu i Tarraco D-SUV model.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 910



Komentari