
Nova ideja je ‘vrednost za novac’!
Prvo je to Volkswagen učinio sa Škodom, a čini se da istom stazom ide Renault s Dacijom. Ako se sećate, Škode su neko vreme bile jeftine, a onda su nakon odličnih prodajnih brojki krenule i nešto više cene te kvalitet. Renault sada cilja na veće marže za Daciju, svoju rumunsku marku. Nova ideja je “vrednost za novac”, a nije cilj samo prodavati jeftine automobile.
Dacijine marže sada iznose 10 posto, rekao je izvršni direktor Luca de Meo u svom ažuriranom strateškom planu, a marka će dostići 15 posto do 2030. Taj nivo je sličan onom koji sada postižu premium marke poput BMW-a i Mercedes-Benza, piše Automotive News Europe.
Dacia je sada spremna da napadne profitabilniji kompaktni segment, počev od aktuelnog Joggera sa sedam sedišta. Kompaktni SUV, Bigster, trebalo bi da se pojavi 2024. godine, a nakon njega će uslediti još dva kompaktna modela do 2030. godine, navodi Revija HAK.
– Dacia će hrabro ući u kompaktni segment, gde su marže najmanje dvaput veće nego gde je danas – rekao je de Meo, koji Daciu opisuje kao Renaultov zlatni grumen.
Čini se da će model poput Sandera ostati kao važan mamac za kupce, ali ideja je krenuti u segmente gde su marže i zarada mnogo viši.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dacia