home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Bigster

Nova ideja je ‘vrednost za novac’!

Prvo je to Volkswagen učinio sa Škodom, a čini se da istom stazom ide Renault s Dacijom. Ako se sećate, Škode su neko vreme bile jeftine, a onda su nakon odličnih prodajnih brojki krenule i nešto više cene te kvalitet. Renault sada cilja na veće marže za Daciju, svoju rumunsku marku. Nova ideja je “vrednost za novac”, a nije cilj samo prodavati jeftine automobile.

Dacijine marže sada iznose 10 posto, rekao je izvršni direktor Luca de Meo u svom ažuriranom strateškom planu, a marka će dostići 15 posto do 2030. Taj nivo je sličan onom koji sada postižu premium marke poput BMW-a i Mercedes-Benza, piše Automotive News Europe.

Dacia je sada spremna da napadne profitabilniji kompaktni segment, počev od aktuelnog Joggera sa sedam sedišta. Kompaktni SUV, Bigster, trebalo bi da se pojavi 2024. godine, a nakon njega će uslediti još dva kompaktna modela do 2030. godine, navodi Revija HAK.

– Dacia će hrabro ući u kompaktni segment, gde su marže najmanje dvaput veće nego gde je danas – rekao je de Meo, koji Daciu opisuje kao Renaultov zlatni grumen.

Čini se da će model poput Sandera ostati kao važan mamac za kupce, ali ideja je krenuti u segmente gde su marže i zarada mnogo viši.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dacia



čitanja : 558



Komentari