
Čini se da je neizvesnost okončana u fabrici Revoz u Novom Mestu, gde su početkom marta bili prinuđeni da pređu na samo jednu smenu proizvodnje i otpuste nekoliko stotina radnika zbog neredovnog snabdevanja elektronskim komponentama koje se ugrađuju u vozila marke Renault.
Nakon glasina da Renault razmatra potpuno zatvaranje svoje fabrike Revoz stigla je potvrda da je Renault ipak u svoje razvojne planove uključio i fabriku u Novom Mestu.
Kako piše Klix, Revoz je potvrdio da je njihova fabrika, zajedno sa još 13 fabrika za sklapanje vozila, postala deo jedne od pet novih Renaultovih poslovnih subjekata. Unutar nove poslovne strategije francuskog proizvođača pod nazivom "Power" poslovni subjekat obuhvata tradicionalnu osnovnu delatnost Renault Grupe i nastaviće da razvija inovativna termalna i hibridna vozila s niskim emisijama pod okriljem brendova Renault, Dacia i Renault LCV.
Francuski automobilski gigant je već obavestio slovenačku vladu da planira nastavak proizvodnje u Revozu, rekao je slovenački ministar privrede Matjaž Han. Povodom namera Renaulta rekao je da će se fokusirati na proizvodnju električnih automobila.
U Revozu nakon završetka projekta Edison, u okviru kojeg su proizvodili Smart Forfour, proizvode se još tri automobila marke Renault: Twingo, električni Twingo i Clio. Od marta ove godine, upravo zbog završetka Smart projekta, Revoz radi u jednoj smeni, a proizvode do 330 vozila dnevno.
U vezi sa situacijom s početka godine iz Revoza su naveli da se automobilska grupa Renault, a sa njom i Revoz, i dalje suočavaju sa velikim problemima u oblasti snabdevanja elektronskim delovima. To otežava poslovanje, a ima dosta prilagođavanja i izmena planova proizvodnje.
Prema podacima kompanije, do marta ove godine otpušteno je oko 350 radnika iz proizvodnje. Očekuje se da će preostalih oko 100 radnika postepeno otići do kraja godine, čime će Revoz, koji je krajem februara imao ukupno oko 2.100 zaposlenih, ostati sa oko 1.600 zaposlenih.
Izvor: Klix.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Renault