home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Hyundai i30 N

Hyundai i30 N modeli stupili su na scenu 2017. godine i automatski postavili tržište kompakta na mapu, nudeći izvanredne pakete performansi pri pristupačnim cenama.

Međutim, za ovu liniju nije bilo očekivano da će preživeti svoju drugu generaciju i se sada zvanično zna  da će ubrzo biti zamenjena potpuno električnim modelom. Tokom nedavnog razgovora sa medijima na Hyundai N Festivalu u Austriji, izvršni tehnički savetnih kompanije Albert Birman, otrkio je da će implementiranje Euro 7 regulatornih normi u Evropi najverovatnije ubiti i30 N hot heč liniju nakon samo jedne generacije.

„Tržišta kao što je evropsko sanjaju i postoji šansa da neće biti sledećih modela N automobila sa motorom unutrašnjeg sagorevanja, kao i na svim tržištima koja će podleći Euro 7 standardima“, otrkio je Bierman.

Međutim, nisu sve vesti baš toliko loše, jer je Bierman dalje otrkio da će i30 Sedan N, koji se na većini tržišta prodaje kao Elantra N, najverovatnije preživeti ovu nepotrebnu kataklizmu i ući u svoju drugu generaciju sa novim benzinskim motorima, nalazeći se u dugoročnim planovima južnokorejskog brenda. Bierman je dodao da će kompakt model koji će zameniti postojeći i30 N heč najverovatnije stići u formi električnog modela, ali je takođe naveo da će on najverovatnije zahtevati još vremena kako bi bio baš kako treba.

Hyundai Elantra N

Hyundai će uskoro predstaviti svoju prvu električnu jedinicu razvijenu od strane N divizije, u formi modela pefromansi koji predstavlja varijaciju Ioniq 5 linije. Prema očekivanjima, ovaj automobil će deliti svoj pogonski sklop sa Kia EV6 GT modelima, što znači da će posedovati baterijsko pakovanje od 77,4 kWh i par električnih jedinica kombinovano zaduženih za stvaranje 577 ks i 740 Nm obrtnog momenta. Ova mašina će biti u mogućnosti da ubrza do stotke za 3,5 sekundi i kao svi drugi N modeli, stići će dobro opremljena za uslove trkačke staze, zahvaljujući retjuniranom vešanju i žestoko ojačanom kočionom sistemu.

Izvor: Autoexclusive.rs

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Hyundai



čitanja : 586



Komentari