home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volvo EX30

„Volvo neće prodati nijedan automobil koji nije potpuno električni nakon 2030. godine, bez obzira na tržište“, rekao je za Autonews Bjorn Anval, glavni komercijalni direktor Volvoa. "Nema ako, nema ali."

To bi potencijalno moglo da ga košta na tržištima koja nisu spremna za EV. Naime, iako postoji veliki napor za elektrifikaciju, projekcije sugerišu da će električna vozila činiti samo manjinu (27 odsto) prodaje na tržištu do 2030.

„Možda postoji nekoliko tržišta na kojima će Volvo gubiti malo prodaje“, kaže Anval. Ali „odustali bismo od velikog rasta ako se ne bismo fokusirali na električna vozila. To je veoma snažno rastuće tržište, a SUS je tržište koje se smanjuje.“

U međuvremenu, generalni direktor Volvoa, Džim Rouvan, pitao je zašto bi njegova kompanija trebalo da investira u „staru tehnologiju“. On je, takođe, priznao da isključivo EV put može da ih košta prodaje u kratkom roku, ali tvrdi da će Volvo „dobiti mnogo više nego što žrtvuje“.

Anval navodi da će postojeća gama kompanije i dalje dobiti „malo ljubavi“, ali da Volvo „ne ulaže u njihovu osnovnu tehnologiju“. Unapređenja će biti rezervisana za njihovu tehnologiju i dizajn, a ne za njihove motore.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 469



Komentari