
Prvi električni model Abartha je trebalo da bude prodajni hit u Evropi, ali u prva dva meseca, u Italiji je prodato samo 14 primeraka. Italijanski mediji već se pitaju zašto je Abarth 500e na električni pogon u Italiji blago rečeno - ignorisan.
Razlog što je zacementiran na dnu prodajnih lestvica u društvu retkih egzotičnih modela je očigledno njegova cena, navodi Jutarnji.hr.
Naime, osnovni model u Italiji košta oko 38.000 evra.
Čak i njegov nešto stariji, ali ‘uzbudljiviji brat‘ 595 s nešto snažnijim motorom je jeftiniji barem 11 ili 12 hiljada evra, piše Avtomagazin.

Podsetimo, prvi potpuno električni model Abartha se bazira na Fiatu 500e, ali s nizom poboljšanja usmerenih na performanse.
Abarth 500e ima sportske postavke šasije, snažniji elektromotor, nove načine rada te generator zvuka zbog čega zvuči kao da je ispod poklopca moćni benzinac.

Elektromotor proizvodi 155 KS i 235 Nm, što predstavlja povećanje od 37 KS i 15 Nm u poređenju s Fiatom 500e. Zahvaljujući većoj snazi, električni Abarth do stotke ubrzava za sedam sekundi.
Vozač Abartha 500e ima pristup različitim načinima vožnje.

Turismo režim smanjuje snagu na 136 KS (100 kW) i 220 Nm u korist efiksnosti. Scorpion Street daje pristup punim performansama uz maksimiziranje regenerativnog kočenja, dok Scorpion Track način uopšte ne brine o potrošnji i dostupnom dometu.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Abarth