home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U okviru nove marketinške kampanje u kojoj se tvrdi da je struja jeftinija od nafte, kineski BYD je snizio cene svojih električnih i hibridnih modela. BYD-ov električni automobil Seagull sada košta oko 9950 dolara. Najprodavanija limuzina marke N Qin Plus je dostupna s novom politikom sniženja za tek nešto više od 11.000 dolara.

Domet Seagulla je 305 km, a njegova maksimalna brzina je 128 km/h. Sasvim dovoljno, pogotovo kada se u obzir uzme skromna cena. Prošlog meseca BYD je najavio da će početi da prodaje Seagull u Meksiku za 20.990 dolara. Dakle, cena raste za više od 100 posto. BYD planira da izgradi proizvodne pogone u drugim zemljama kao što su Tajland, Brazil, Mađarska, Uzbekistan, pa čak i Meksiko, piše Revija HAK.

BYD navodno ostvaruje zaradu čak i na jeftinom Seagullu. Ključ je u jeftinijoj tehnologiji baterija, a i činjenici da BYD kontroliše kompletan proizvodni proces električnih automobila, od sirovina, baterija do gotovog proizvoda. Kompanija sada želi da dopre do potencijalnih kupaca u kineskim gradovima i ruralnim područjima da bi se oni prebacili na električna vozila, navodi South China Morning Post. Ovkakva politika cena će ozbiljno uticati i na konkurente, kineske i evropske (koji rade na kineskom tržištu).

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / BYD

Jeftino vozilo uzbunilo i Amerikance

Nedavno je kineski BYD-ov jeftini električni automobil Seagull uterao strah u evropske automobilske divove. Sada se zabrinutost širi i na Sjedinjene Države, gde se boje šta će se desiti s domaćom industrijom i proizvodnjom. Bivši izvršni direktor GM-a, Terry Woychowski, veruje da se američka autoindustrija nalazi na raskrsnici i nazvao je događaj ključnim.

BYD-ov Seagull nastavlja da uteruje strah na Zapadu. Automobil, koji neće koštati više od 8.800 evra na domaćem tržištu, zabrinjava divove u SAD-u i Evropi mada još nije ni pušten u prodaju. Istovremeno, BYD je najavio da ne planira ulazak na američko tržište automobila u bliskoj budućnosti. Ali najava nije umirila velike američke igrače koji se boje šta će jeftini električni automobili poput Seagulla i drugih pristupačnih modela učiniti kada dođu na severnoameričko tržište.

Bivši izvršni direktor General Motorsa, a sada izvršni direktor Caresoft Globara, Terry Woychowski, veruje da će to promeniti automobilsku industriju i nazvao događaj značajnim.

– To je poziv na buđenje za ostatak autoindustrije – rekao je Woychowski za CNBC.

Savez za američku proizvodnju je organizacija koja promoviše američko preduzetništvo i proizvodnju, ima slične stavove koje je eleborirao u izveštaju prošlog meseca.

– Uvođenje jeftinih kineskih automobila – koji su toliko jeftini jer ih podržava kineska vlada – na američko tržište moglo bi izbrisati američku autoindustriju – naglasila je organizacija.

Mada se BYD Seagull još ne prodaje na američkom tlu, BYD se širi brzo i globalno. Mnogi misle da je samo pitanje vremena kada će vozila kineskih marki doći u Sjedinjene Države, piše CNBC.

Izvor: Revijahak.hr / CNBC



čitanja : 3078



Komentari