
DS Automobiles je najavio da će cela njegova ponuda biti ekskluzivno ponuđena u dva nivoa opreme – Pallas i Etoile.
Nova imena opreme su namerno vezana za zemlju porekla proizvođača automobila, Francusku, a pridružiće im se i različiti amblemi na vozilima.
Naziv Pallas se sada vraća, a prvi put je upotrebljen na Citroenu DS 1964. Ime je inspirisano „Palas Accolade“, dodeljeno najluksuznijim francuskim hotelima sa pet zvezdica. Logo prikazuje vrata velike Pariske palate. Iako će to biti osnovna oprema za DS modele, nudiće „sveobuhvatnu opremu“, u skladu sa pozicioniranjem brenda (DS je jedan od tri premium brenda u okviru Stellantisa, pored Alfa Romea i Lancije).
Etoile je novi vodeći paket opreme kod DS-a, nazvan po Place de l’Etoile, što je nekadašnji naziv raskrsnice Place Charles-de-Gaulle. Ovde se nalazi čuvena Trijumfalna kapija, sa pogledom na Avenue des Champs-Elisees.
Namenski logo za Etoile paket je inspirisan svetlećim zračenjem dvanaest avenija“ koje vodi do prometne raskrsnice.

DS Automobiles se nada da će nova linija pružiti „veću jasnoću kupcima“. Nove opreme će biti predstavljene početkom leta, počev od kompaktnog krosovera DS 4. Uskoro će uslediti subkompaktni SUV DS 3, kompaktni SUV DS 7 i limuzina srednje veličine DS 9.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs