
Insajderi tvrde da Toyota namerava da integriše sistem u svoje automobile, koji je razvijen u saradnji s Huaweijem. Reč je o sistemu koji će doneti napredak u bezbednosti, ali i povećanje na polju automatizacije.
U ovoj saradnji Huawei će obezbediti hardverski kostur, dok je Momenta zadužena za softver. Toyota će zadržati kontrolu nad korisničkim iskustvom, napraviće finalna podešavanja i kontrolisati integraciju.
Cilj partnerstva je da se unaprede tehnologije za pomoć vozaču, kao i da se Toyotini automobili podignu na više nivoe autonomije. Zvanična potvrda se očekuje na predstojećem Sajmu automobila u Pekingu, koji se vraća nakon četiri godine, navodi Klix.ba.
Toyota je ranije radila s Huaweijem na pametnim kokpitima i povezanim sistemima za vozila. Japanski proizvođač je podržao i Momentino Series C finansiranje, što objašnjava zašto je kompanija spremna da koristi njenu tehnologiju.

Za Toyotu je ključno ostaviti veći trag na kineskom tržištu, gde trenutno nudi električna vozila bZ3 i bZ4X, ali nijedno od njih ne stoji najbolje. Usvajanje naprednih pametnih sistema vožnje ima potencijal da redefiniše Toyotin imidž kao tehnološki pametnog proizvođača automobila, što je ključno za jačanje konkurentnosti na tržištu električnih vozila koje se brzo razvija.
Izvor: Klix.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Toyota