
BMW je prodao oko 595.000 automobila u prvom tromesečju, 1,1% više nego pre godinu dana, uz rast podstaknut potpuno električnim vozilima, kao i sportskim i luksuznim automobilima visokih performansi, objavila je kompanija.
Broj prodatih električnih vozila (BEV) porastao je za gotovo 28% na 82.700, dok je prodaja skupih luksuznih i sportskih automobila porasla za gotovo 22%, prema BMW-u.
Od 2023. godine (i modela BMW i3), BMW Grupa je do sada prodala milion potpuno električnih vozila brendova BMW, Mini i Rolls-Royce.
Kompanija navodi da je uspela da odgovori na promenjivu potražnju kupaca s različitim vrstama pogona i nizom ponuda. Jochen Goller, član uprave BMW-a koji nadzire prodaju, rekao je da ta strategija dokazuje svoju vrednost.
Prodaja na evropskom tržištu je porasla za 5,5% na oko 228.000, dok je prodaja u Sjedinjenim Državama porasla za 1,2% na oko 91.000 automobila. Na kineskom tržištu, međutim, isporuke su pale za 3,8% na oko 187.000 automobila.
BMW-ova marka Mini je zabeležila pad prodaje za 9,4% na nešto manje od 83.000 vozila. Međutim, prema BMW-u, pripreme za lansiranje nove linije Mini vozila su u punom jeku.
Čelnici BMW-a ciljaju na blagi rast isporuka u 2024.
Za potpuno električna vozila i modele iz višeg premium segmenta očekuje se dvocifreni rast.
Prošle godine BMW je prodao 2,55 miliona automobila, značajno više nego ikad pre.
BMW će svoje finansijske podatke za prvo tromesečje predstaviti 8. maja. Godišnja skupština će uslediti 15. maja.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW