home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
VW ID.7 S

Volkswagen želi da izbegne postavljanje “utopijskih” ciljeva za svoj tržišni udeo u Kini, rekao je izvršni direktor kompanije. On je dodao da bilo šta iznad 10 odsto “vrlo značajeno” obzirom na intenzivnu konkurenciju.

Ukupni tržišni udeo Volkswagena u Kini je pao

VW “trenutno ne može da održi korak na vrhu” na kineskom tržištu električnih vozila, izjavio je izvršni direktor Oliver Blume. On je dodao da će novi modeli koji treba da budu pušteni u prodaju u narednim godinama. Novi modeli će poboljšati položaj proizvođača automobila. Ipak, Blume je naveo da Volkswagen “ne bi trebao da ima utopijska očekivanja”.

“Ako dostignemo dvocifreni tržišni udeo na dugoročnom planu u brzo rastućem kineskom tržištu, to je za nas već veliki cilj”, rekao je Blume.

Ukupni tržišni udeo Volkswagena u Kini pao je na 14 odsto prošle godine sa 18 odsto u 2018. godini. Domaći proizvođači isključivo električnih automobila osvajali su deo tržišta usled opadajuće prodaje automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Šef VW u Kini, Ralf Brandstaetter je naveo da VW ima za cilj da ostane vodeći međunarodni proizvođač automobila u Kini. Ipak, glavni finansijski direktor Arno Antlitz upozorio je krajem prošle godine da bi kompanija mogla da izgubi udeo na tržištu električnih vozila do puštanja novih modela.

Nemački proizvođač automobila teži da proširi svoj asortiman proizvoda u Kini. Na taj način će privući kupce u segmentu električnih vozila u srednjem i ulaznom nivou. To je važno jer je njegova trenutna ponuda skuplja od mnogih kineskih rivala koji proizvode isključivo električna vozila.

Izvor: PCpress.rs / Reuters

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen

Volkswagen ulaže 2,5 milijarde evra u Kinu

Volkswagen će uložiti 2,5 milijardi evra u proširivanje proizvodnog i inovacijskog centra u kineskom gradu Hefeiju.

Centar u Hefeiju će omogućiti kompaniji da za 30 posto brže plasira tehnologije na kinesko tržište i da proizvodi više električnih vozila, rekao je član upravnog odbora Volkswagen grupe za Kinu Ralf Brandstaetter.

VW se sprema da u Kini proizvodi i dva modela marke Volkswagen koje razvija u saradnji s kineskim partnerom XPENG-om, dodavši da bi proizvodnja trebalo da počne 2026. godine.

Volkswagen je krajem 2022. izgubio 'titulu' najprodavanije marke automobila u Kini, koju mu je preoteo domaći proizvođač električnih vozila BYD. Nemačka kompanija najavila je niz novih modela u elektrifikaciji kineskog portfelja da bi vratila izgubljeni udeo na najvećem tržištu automobila na svetu.

Izvor: Seebiz.eu



čitanja : 320



Komentari