home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volkswagen ID. Unyx

Nemački automobilski div Volkswagen (VW) očekuje da će sledeće dve godine na visoko konkurentnom kineskom tržištu automobila biti teške.

"U aprilu smo videli još jedan krug sniženja cena, tako da će se ova oštra konkurencija održati sledećih nekoliko godina", rekao je član uprave VW-a Ralf Brandstätter u Pekingu uoči velikog sajma automobila.

Mnogi proizvođači isključivo električnih automobila značajno su oštetili svoje profitne marže poslednjih godina, rekao je, "pa to dovodi do konsolidacije tržišta."

Sugerisao je da kompanije s nižim obimom prodaje, ispod 100.000 ili 150.000 vozila godišnje, neće preživeti nadolazeću konkurenciju.

Prema Brandstätteru, Volkswagen planira da se pripremi za žestoku cenovnu konkurenciju u sledeće dve godine i da finansira razvoj svog poslovanja s e-automobilima u Kini prodajom vozila sa SUS motorima, koja još uvek ide dobro.

"Ovo za nas znači dve teške godine", rekao je Brandstätter.

Dodao je da će kompanija možda morati da prihvati niže brojke prodaje da bi održala cene, što će verovatno značiti gubitak tržišnog udela u kratkom roku.

Volkswagen planira da se vrati u rang s konkurencijom u Kini u pogledu troškova i tehnologije počev od 2026. za osnovne kompaktne automobile, navodi Brandstätter.

Troškovi platformi vozila razvijenih za Kinu bi trebalo da se smanje za 40%.

Do 2030. Volkswagen Grupa, koja takođe uključuje marke kao što su Audi i Porsche, ima za cilj da proda oko 4 miliona vozila u Kini, pri čemu bi polovina svih prodatih automobila bila na električni pogon. Prema VW-u, to bi odgovaralo tržišnom udelu od 15%.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Volkswagen

Kinezi očekuju žestoki rat cenama

Kineske vlasti očekuju žestoki cenovni rat među proizvođačima električnih automobila i plug-in hibrida u ovoj godini budući da bi ponudom trebalo da nadmaše očekivanu potražnju.

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žestokom konkurencijom, objavila je Nacionalna komisija za razvoj i reforme (NDRC). Novi izvori energije obuhvataju baterije i kombinaciju fosilnih goriva i struje u plug-in modelima.

Aito M9

Potražnja za električnim vozilima i plug-in hibridima bi trebalo da poraste za 2.1 miliion vozila, ali tri vodeće marke malih električnih vozila, BYD, Aito i Li Auto, planiraju da povećaju isporuke za 2.3 miliona vozila, napominje komisija, što signalizira prekomernu ponudu.

U takvim uslovima proizvođači će nastojati da privuku kupce sniženim cenama uz dodatni podsticaj nižih troškova baterija i načela ekonomije veličine pa će se popusti u Šenženu, metropoli koja uveliko prihvata električna vozila, kretati u rasponu od pet do deset posto, objavio je NDRC.

Najveće popuste nude BYD i Denza, čija vozila su u aprilu jeftinija od 7.15 do 9.7 posto nego na početku godine, prema NDRC-u, a njihov primer sledi i Li Auto.

Izvor: Hina

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Aito



čitanja : 575



Komentari