home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
DS 3

Stellantis je bio primoran da obustavi proizvodnju automobila u svoje tri fabrike u Evropi zbog štrajka u fabrici kojom upravlja MA France, dobavljač presovanih karoserijskih i drugih metalnih delova.

Zaposleni u fabrici MA France, koji trenutno rade na lokaciji u severoistočnom predgrađu Pariza koju je prethodno koristio PSA sve dok fabrika PSA nije zatvorena 2014. godine, zabrinuti su zbog najavljenih planova o preseljenju proizvodnje u Poljsku. Privremena obustava proizvodnje automobila u dve fabrike u Poissyju i Hordainu u Francuskoj i britanskom pogonu u Lutonu u Velikoj Britaniji je samo lančana reakcija na nedostatak komponenti koje isporučuje MA France. Stellantis se nada da će uskoro moći da nastavi proizvodnju, a razgovori sa sindikatom radnika u MA France su već u toku, prenosi Klix.ba.

Fabrika Poissy proizvodi DS 3 i Opel Mokku, dok se na lokaciji u Hordainu izrađuju komercijalna vozila, uključujući Peugeot Expert, Citroen Jump i Opel Vivaro. Stellantis takođe proizvodi komercijalna vozila Vauxhall u fabrici u Lutonu, a od sledeće godine će proizvoditi električne kombije srednjeg segmenta za Opel/Vauxhall, Citroen, Peugeot i Fiat.

Međutim, ovo nije jedini problem u proizvodnji s kojim se Stellantis suočio. Stellantis naime ima dug prema kompaniji MacLean-Fogg, dobavljaču zupčanika za menjače za modele Ram 1500, Jeep Wrangler, Jeep Grand Cherokee, Dodge Charger, Dodge Durango i Chrysler Pacifica. Ova kompanija je u znak protesta odbila da isporuči delove, te sada ova dva subjekta vode pravnu bitku.

Stellantisov pokušaj da prisili dobavljača da nastavi s isporukom delova dok se pravni spor rešava je na sudovima odbijen. To bi moglo dovesti do zatvaranja njihovog proizvodnog postrojenja u Kokomu u Indijani što bi moglo da izazove stotine miliona dolara gubitaka.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / DS Automobiles



čitanja : 387



Komentari