home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Cupra DarkRebel

Serijska verzija električnog konceptnog automobila Cupra DarkRebel ostaje „san“ za šefa kompanije Vejna Grifitsa. Međutim, takav se neće uskoro pojaviti, pošto Cupra ima druge prioritete koji treba da donesu profit i obim mnogo ranije, pošto uđe u period za koji se Grifits nada da će biti „eksponencijalni rast“.

Cupra DarkRebel

Grifits je za Autocar rekao: „To je auto koji bih voleo da stvorim, ali to radite u vreme kada to možete sebi da priuštite. Kada imate ograničene resurse, morate da odredite svoje prioritete, tako da je očigledno za mene veliki prioritet sledeća generacija Cupra automobila i električnih automobila.

Cupra DarkRebel

„DarkRebel bi uradio odličan posao za Cupru u smislu imidža i pozicioniranja, ali u smislu generisanja profitabilnosti i obima, svakako ne.”

„To bi moglo da bude prava promena za brend Cupra u nekom trenutku u budućnosti, ali u ovom trenutku to ostaje san.”

Šef dizajna Horhe Diez je ranije rekao za Autocar da je automobil rezultat brenda koji može „zaista da sanja“, rekavši: „[Bez] nikakvog nasleđa ili potrebe da se držimo DNK, možemo da ga napraviti od nule, što daje hiljade mogućnosti, ali to je emocionalni dizajn, ljudski dizajn."

„Cupra DarkRebel je najnovija provokacija brenda, kreirana bez granica stvarnog sveta. Ovaj automobil je kreiran za sledeću generaciju, to je buntovnik sa svrhom, pokazujući da električni automobili mogu biti seksi, emotivni i šokantni“, rekao je Grifits. „Verujem da je Cupra čista opsesija. To je brend napravljen od ljudi koji su fascinirani onim što rade. DarkRebel je dokaz ove strasti dovedene do granica.”

DarkRebel po najavama donosi Cupra DNK do maksimuma bez ikakvih granica. To nije predviđanje, već provokacija, koja pokazuje da je dizajn dijalog, a ne proces.

Dužina vozila iznosi 450 cm, širina 220 cm i visina 130 cm.

Cupra DarkRebel

DarkRebel je automobil orijentisan na vozača, sa radikalnom unutrašnjošću koja evoluira sa asimetričnom centralnom kičmom kao strukturnom jezgrom automobila, sa progresivnim sedištima i progresivnim volanom i menjačem koji povezuje čoveka i mašinu u jedno.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 338



Komentari