
Električni Xiaomi SU7 je trenutno veoma tražena roba u Kini, ali neki vlasnici su iskusili probleme ubrzo nakon što su ga preuzeli.
Ranije ovog meseca, jedan svetlo plavi SU7 je završio pokvaren pored puta, nakon samo 39 pređenih km. Vlasnik kaže da će automobil morati da se vrati u fabriku na analizu da bi videlo da li može da se popravi.
Električna limuzina u vlasništvu gospodina Vena se 5. maja kretala autoputem, dan nakon što je preuzeta iz Xiaomi centra za isporuku u provinciji Fuđijan. Automobil se odjednom isključio, primoravajući vlasnika da stane.
Poruka na digitalnoj instrument tabli SU7 je davala upozorenje da se automobil sprema da stane, govoreći vozaču da zaustavi i kontaktira onlajn servisni centar kompanije. Zatim se pojavila druga poruka, u kojoj se navodi da je pogonski sistem neispravan.
Gospodin Ven je morao da pozove šlep službu da vrati automobil u centar za isporuku. Prema izvorima iz Kine, dilerski centar nije mogao da dijagnostikuje problem i obavestio je vlasnika da je automobil potrebno poslati nazad u fabriku kako bi saznali šta nije u redu.
Vlasnik ne želi da se auto popravi. Umesto toga, on je zatražio potpuno novi SU7. Međutim, kaže se da je to nemoguće jer svi primerci koji se trenutno prave već imaju vlasnike kojima treba da se isporuče, što znači da bi on morao da izvrši novu narudžbinu. Xiaomi navodno sarađuje sa vlasnikom da bi dogovorio pun povraćaj novca za neispravno vozilo i nadoknadio sve nastale troškove.
Procenjuje se da je Xiaomi proizveo nešto više od 10.000 jedinica SU7 od lansiranja vozila pre nekoliko meseci. Još neki vlasnici su prijavili različite probleme sa vozilom, kao što su problemi sa bojom i efikasnošću sistema kontrole proklizavanja.
Nedavno je Xiaomi bio primoran da prizna da sistem automatskog kočenja u nuždi (AEB) prestaje da funkcioniše iznad 135 km/h i da će ostati neaktivan dok se ne primeni bežično ažuriranje.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs