
Mitsubishi je predstavio svoju viziju budućnosti u Severnoj Americi sa novim planom pod nazivom „Momentum 2030.“
Ovaj plan ima za cilj da skoro udvostruči ponudu kompanije u regionu, postavi put za dalju elektrifikaciju i proširi mrežu dilera.
Kao deo plana, Mitsubishi će predstaviti jedno potpuno novo ili redizajnirano vozilo godišnje između 2026. i 2030. Među njima, dva će ući u nove segmente u kojima japamski proizvođač automobila trenutno nije prisutan.
Mitsubishi između ostalog planira ulazak u segment minivana sa robusnim vozilom baziranim na konceptu D:X koji je predstavljen na Japanskom sajmu mobilnosti prošle jeseni.
Mitsubishi je takođe obećao potpuno električno vozilo kao deo Momentuma 2030, a raniji izveštaji ukazuju da će dobiti pomoć od Nissana u plasiranju ovog vozila na tržište. Takođe je objavljeno da bi Mitsubishi mogao da lansira kamionet, ponovo uz pomoć Nissana.
U segmentu krosovera i SUV-a, Mitsubishi će sledeće godine predstaviti robusniju varijantu Outlandera. Pratiće ga novi mali krosover koji ima plug-in hibridni pogon i zamenjuje Mirage kao početni model brenda.
Pored ulaska u nove segmente, Mitsubishi će takođe proširiti svoju prisutnost u Severnoj Americi tako što će otvoriti nove prodajne salone u delovima SAD u kojima nikada ranije nije bio. Nove lokacije će imati ažuriran izgled i učiniće brend dostupnijim kupcima nego ikada ranije.
Mitsubishi će takođe proizvoditi jedno od svojih novih vozila u Severnoj Americi, uz pomoć Nissana.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs