home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Ford Mustang

Povećanje mase je tamna strana sve većih automobila u koje se iz godine u godinu gura sve više opreme i bezbednosnih sistema s kojima se mogu zadovoljiti sve strožiji propisi, a višak kilograma nije zaobišao ni Fordove automobile. Razlog da prvi čovek američke kompanije izjavi da je došlo krajnje vreme da praksa "debljanja" prestane.

Kako prenosi Klix.ba, među modelima Forda kojima bi zbog više razloga prijala „dijeta“ Farli se osvrnuo i na aktuelni Mustang čija masa u kombinaciji s najmanjim 2,3 litarskim četvorocilindarskim turbobenzinskim motorom i Coupé karoserijom iznosi 1.627 kilograma, a masa Cabrio verzije u kombinaciji s 5,0 litarskim V8 motorom i automatskim menjačem je veća za još 200 kilograma. Više mase znači manje zabave, što je posebno važno u svetu sportskih automobila.

Farli u potpunosti odbacuje mogućnost odustajanja od pomenutog V8 motora u doglednoj budućnosti, jer „Mustang onda više ne bi bio Mustang“, ali smatra da ima mnogo drugih načina s kojima bi se smanjila masa čuvenog "konja u galopu", ali i mnogih drugih Fordovih modela, uključujući i crossover Mustang Mach-E koji pokreću samo elektromotori.

Pored pominjanja da u Dirbornu uveliko razmatraju opciju Mustanga u trovolumenskoj karoserijskoj verziji s četvoro vrata koju bi pokretali poznati benzinski motori iz Coupé/Cabrio modela i prvi čovek Forda se priključio sve većem društvu šefova automobilskih kompanija koji su uvereni da će u Evropskoj uniji promeniti odluku prema kojoj se u zemljama EU od 2035. godine više neće prodavati novi automobili koje pokreću motori s unutrašnjim sagorevanjem.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Ford



čitanja : 267



Komentari