home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Bugatti Galibier

Priča o drugom modelu u Bugattijevoj gami se dolaskom novog modela Tourbillona rasplamsala.

A jedan od podsticaja za to je dao lično šef dizajna u Bugattiju Frank Heyl. On je u intervjuu za Autocar, upitan da li novi hibridni pogon iz Tourbillona može biti prebačen napred, rekao: "Možemo zavrteti delove."

To očigledno nije potvrda, ali ove odabrane reči ostavljaju prostor za tumačenje. Osim toga, Heyl je nagovestio da bi jednog dana mogao da se pojavi model sa napred ugrađenim motorom. Na pitanje da li bi bilo moguće staviti V16 napred, rekao je: "Svakako. Mislim, pogledajte Type 57 SC Atlantic: ima motor napred. Dakle, možda kasnije, ali za sada smo srećni što smo krenuli ovim putem."

S obzirom na to da isporuke Tourbillona neće krenuti pre 2026. godine, novi model je godinama udaljen od dolaska na puteve. U međuvremenu Bugatti završava seriju Mistrala i Bolida kao poslednjih s W16 motorom.

U svakom slučaju, s obzirom na to da je V16 novi motor, imalo bi itekako smisla ugraditi ga u još neki model i tako bolje rasporediti troškove. Već je i Chiron imao raznolikiji portofolio od Veyrona. Pod novom upravom Rimac bi mogao da krene novim putem, a to bi onda uključivalo još jedan model. Limuzinski, SUV ili rasni GT, sasvim svejedno.

Izvor: Index.hr / Autocar.co.uk

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Bugatti



čitanja : 320



Komentari