home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Frank B. Rhodes

Foto: Screenshot / YouTube

Niko ne želi da se njegovo ime provlači po blatu. Ako pitate Chryslerovog potomka Franka B. Rhodesa, Stellantis upravo to radi istoimenoj kompaniji koju je osnovao njegov pradeda. Međutim, njegova strastvena ponuda da kupi Chrysler, Dodge i Mopar od Stellantisa naišla je na hladno odbacivanje.

Stellantis je vlasnik čak 14 aktivnih marki, ali mnoge od njih su u vrlo lošem stanju. Tako Chrysler trenutno proizvodi samo jedan model uz prodaju koja nije ni senka nekadašnjim vrednostima. Zbog svega toga su se tokom leta pojavile i glasine da će Stellantis prodati ili ugasiti neke svoje marke, ali je na kraju Carlos Tavares sve demantovao. Ipak, situacija u američkom delu Stellantisa je daleko od bajne, a moral je dodatno srozan otpuštanjem 2450 radnika u fabrici u Detroitu zbog ukidanja modela Ram 1500 Classic, piše Jutarnji.hr.

Prošlog ponedeljka se u čitavu priču uključio Frank B. Rhodes s ciljem da spasi ono što je ostalo od njegovog automobilskog nasleđa. Walter P. Chrysler je imao četvoro dece: dva sina i dve kćeri. Bernice, njegova druga kći, je Rhodesova baka i čini se da je Rhodes danas jedini preostali praunuk Waltera P. Chryslera. Prema Automotive Newsu, on se i pre mešao, kada je pokušao da zaustavi formiranje Stellantisa.

Ovaj put, Rhodes je napisao predlog na 17 stranica Tavaresu, koji je objavljen na Mopar Insiders. U njemu govori o potrebi ponovnog fokusiranja na inovacije, ponovnog jačanja entuzijazma kupaca i vraćanja američkih korijena. Zanimljivo, nije pomenuo nikakve finansijske detalje oko kupovine, ali sumnja se da Rhodes nema ni približna sredstva za ovu transakciju. Naime, on je samo mali proizvođač nameštaja koji sigurno nema dovoljno novca da kupi globalne automobilske kompanije.

Uprkos tome, Rhodes je napravio i YouTube video kako bi dopunio svoju strastvenu molbu. Šestominutni isečak sadrži snimak Rhodesa koji poetično govori o tome šta Chrysler znači njemu i svetu, nakon čega sledi brzi kolaž Chryslerove 99-godišnje istorije.

Kompanija je na sve ovo poslala odgovor, ali umesto da mu se obrati direktno, poslato je saopštenje za javnost:

“Stellantis potvrđuje interes za svoje severnoameričke brendove i još jednom potvrđuje predanost Kompanije svom celokupnom portfelju od 14 moćnih, legendarnih brendova, od kojih je svaki dobio 10-godišnji vremenski okvir za izgradnju profitabilnog i održivog poslovanja,” kaže se u izjavi od 30. avgusta. “Kao i brendovi Jeep i Ram, Chrysler i Dodge predvodnici su Stellantisove transformacije u čistu mobilnost. Kompanija ne teži odvajanju nijednog od svojih brendova.”

Nije iznenađujuće da je Rhodes bio razočaran, ali više u načinu na koji je komunikacija vođena, a ne zbog toga što su ga odbili. “Budući da sam poslao predlog Carlosu Tavaresu i izvršnoj direktorki Chryslera i Rama Christine Feuell, očekivao sam da će njihov odgovor doći direktno meni. Umesto toga, za njihove komentare sam saznao iz medija”, rekao je Rhodes.

Izvor: Jutarnji.hr / Automotive News



čitanja : 606



Komentari