home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Zhiji LS6

Situaciju je teško i pratiti pa smo namerno napisali ‘više od’ u naslovu. Prema nepotpunim statistikama iz Kine, samo 26. septembra je pušteno u prodaju najmanje desetak novih automobila.

Među njima je SAIC-ov podbrand Zhiji Automobile lansirao Zhiji LS6 (na slici), za koji se tvrdi da je jedini novi automobil u istoj klasi s digitalnom šasijom i upravljanjem na četiri točka, a AVATAR, marka novih energetskih vozila visoke klase (podmarka Changana), lansirala je prvi model AVATR 07.

GAC Aion AION RT, Dongfeng Wind Planet Sea S7, Chery Xingtu Yaoguang C-DM Electric 4WD verzija, Changan Qiyuan A07, Lynk & Co 06 Renew/EM-P, FAW Besturn V70/T90 Longyao Edition i drugi modeli su se takođe pojavili u pretprodaji ili na listi na taj dan, dok je Xpengov model G9 dobio i model Pro, verziju visokih performansi s pogonom na četiri točka. Honda i Dongfeng Motor su zajedno lansirali Lingxi L, a GAC je lansirao obnovljeni Accord dok su  Ford i Changan zajedno lansirali obnovljeni Mondeo.

Ako gledamo celi septembar, u jednom mesecu lansirano je oko 50 novih automobila. Razlog tolikom broju je jednostavno sve žešća konkurencija, a automobilske kompanije moraju da lansiraju nove automobile s hardverskim nadogradnjama, s nepromenjenim ili sniženim cenama da bi ostale u trci s konkurencijom, piše Revija HAK.

Konkurencija među automobilskim kompanijama, doduše, omogućava potrošačima kupovinu modela viših konfiguracija po nižim cenama, ali za razvoj cele industrije to nije dobro i ima dosta nedostataka. Naime, jednostavna ekonomija nas uči da politika konstantnih sniženja vodi padu kvaliteta. Takođe, mnogi trgovci su pred pucanjem. Imaju gomile neprodatih vozila u salonima, cena im pada, a cena polovnih vozila nikad nije bila niža. Uglavnom, kineski (automobilski) san bi za mnoge mogao da se završi bolnim otrežnjenjem.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Zhiji Automobile



čitanja : 357



Komentari