
Velike opozive ne rade samo proizvođači automobila iz Evrope, Japana, Koreje ili SAD-a. Kineski proizvođači se takođe suočavaju s velikim kampanjama. Gotovo stotinu hiljada automobila mora da popravi jedan od najvećih proizvođača u Kini.
Dva najpopularnija modela automobila moraće da se poprave. Ili tačnije, gotovo 100.000 automobila, koji su vrlo popularni u Kini. Jedan od najvećih kineskih proizvođača suočava se s opozivom. BYD poziva na popravku čak 97.000 vozila. Akcija neće biti ograničena na ažuriranja softvera. U ovom slučaju je potrebno posetiti ovlašćenog servisera ove marke.
Popravka BYD-a u Kini će uključivati desetine hiljada Dolphina (električni model) i Yuan Plus (crossover koji se nudi na tržištu samo u električnim varijantama) proizvedenih između novembra 2022. i decembra 2023. Prema procenama Reutersa, ovo su dva najprodavanija BYD modela. U 2023. godini njihov udeo u celom BYD asortimanu je dostigao čak 26% od 3 miliona proizvedenih i prodatih automobila.
Servisna kampanja znači potrebu za posetu ovlašćenom servisu radi otklanjanja greške opasnosti od požara automobila zbog proizvodnog nedostatka upravljačkog sistema. Iako metoda popravke nije navedena u poruci, mehaničari će verovatno zameniti module novim.
Prema Reutersu, ovaj opoziv je presedan, jer u istoriji BYD-a nije bilo mnogo opoziva. Istorija servisa je uključivala popravke male serije plug-in hibridnih automobila pod manje poznatom markom Tang. Automobili su takođe opozvani zbog rizika od požara (baterija).
Izvor: Automobili.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BYD