
BYD opisuje uticaj EU carina na uvezene kineske EV kao „privremenu štetu“ i predviđa da će biti najbolje pozicionirani kineski brend u narednim godinama zahvaljujući lokalnim planovima proizvodnje i fleksibilnoj ponudi pogonskih agregata.
Brend, koji je naglo rastao u Evropi u protekle dve godine, trebalo bi da otvori novu fabriku u Mađarskoj do kraja sledeće godine, a ubrzo zatim još jednu u Turskoj.
Ovo će mu omogućiti da proizvodi automobile za evropsko tržište u Evropi i izbegne značajne carine koje je nametnula EU na automobile kineske proizvodnje.
Govoreći na predstavljanju Seal U DM-i plug-in hibrida, prvog PHEV-a koji se pridružio BYD-ovoj evropskoj i britanskoj liniji, specijalni evropski savetnik Alfredo Altavilla rekao je za Autocar da brend nije zadovoljan carinama, ali je rekao da su pokrenuti planovi da ih zaobiđe.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs