
Glasine kažu da BMW namerava da ukine Z4 kada sadašnja generacija ovog roadstera završi svoj životni ciklus. Sportski kabriolet će navodno izaći iz proizvodnje 2026. bez planiranog naslednika. Šta to znaći za mehanički srodnu Supru?
Iako bi mnogi pomislili da će Toyota takođe ukinuti Supru, to očigledno to neće biti slučaj, navodi Motor1.
U intervjuu za CarExpert, zvaničnik Toyote je bio kristalno jasan u vezi sa sudbinom Supre. Šon Henli, potpredsednik za marketing i prodaju Toyote u Australiji, ističe: „Ne postoji plan da se ukinde brend Supra u ovoj kompaniji. Znam to. BMW nije Toyota. Ideja da se Supra ukida je čisto spekulativna.“
To je zanimljiva izjava s obzirom da Z4 i Supru proizvodi Magna Steyr u istoj fabrici u Gracu, Austrija. Pod pretpostavkom da BMW neće dati rodsteru novu generaciju i zato neće obnoviti ugovor sa proizvođačem vozila, šta to znači za Supru?
Supra aktuelne generacije bi zaista mogla da umre zajedno sa Z4. Međutim, Toyota bi mogla da održi ime za model sledeće generacije, razvijen ili u potpunosti u toj kompaniji ili uz pomoć nekog partnera.
Zanimljivo je da je Henli pomenuo da bi Supra „mogla da se promeni." On se takođe osvrnuo na "brend Supra", a ne samo na jedan automobil, tako da možda postoje planovi za Supra liniju koja bi prevazilazila jedini stil karoserije koji je danas dostupan.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs