home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Leapmotor C10

Kineski Leapmotor i Stellantis (vlasnik 21 posto Leapmotora) sarađuju u Kini, a odnedavno i u Evropi. Stellantis čak sastavlja mikro automobil na električni pogon TO3 u Poljskoj. U Evropi će Leapmotor prodavati i SUV srednje veličine C10 te novi SUV B10, koji je predstavljen na sajmu automobila u Parizu.

Osnivač Leapmotora, Zhu Jiangming, kaže da je B10 prvo električno vozilo marke dizajnirano eksplicitno za globalna tržišta. Kao što je slučaj s kineskim vozilom, cena, motorizacija i oprema su zaista jedinstveni, odnosno povoljni. B10 bi mogao da startuje od 14.000 evra u Kini, ali do Evrope će cena drastično porasti. Za sada nema informacija o ceni, ali možemo biti sigurni da će biti dramatično povećana. Želite primer?

Svi su pisali da električni C10 (domet 420 po WLTP-u) košta samo 17.000 evra u Kini, ali putna karta od najvećeg svetskog tržišta do Evrope je izuzetno skupa. Kao da navedeno vozilo spava i jede u prvoj klasi na luksuznom kruzeru. Naime, u Evropi cena početnog C10 raste na 36.400 evra. To je i dalje prilično povoljno u komparaciji s evropskim električnim vozilima, ali mnogo govori i o kineskim maržama te prednosti koju imaju u odnosu na evropske proizvođače električnih automobila.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Leapmotor



čitanja : 6118



Komentari