home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fiat 500e

Šef Stellantisa je priznao da njegova kompanija u potpunosti podržava evropsku zabranu vozila s pogonom na unutrašnje sagorevanje, iako uvođenje novih električnih vozila i uveravanje potrošača da ih kupe "može da bude izazovno".

Tokom medijskog "okruglog stola" na Paris Auto Showu, Karlos Tavares je istakao da je Stellantis, osim što je spreman za evropsku zabranu 2035. godine, spreman i za strože propise o emisijama i potrošnji goriva u SAD-u. On "jedva čeka da njegova grupacija učini svoj deo u borbi protiv klimatskih promena", prenosi Jutarnji.hr.

"Želimo da budemo na pravoj strani istorije", rekao je Tavares. “Ne tražimo nikakvo odlaganje. Samo tražimo stabilnost pravila da bi ispravno funksionirala i služila društvima u kojima delujemo. I mislim da ako tražite odlaganje, to znači da sve ovo nije značajan problem.”

Stellantis troši gotovo 15 milijardi evra godišnje na razvoj i proizvodnju električnih vozila, a do kraja ove godine imaće čak 40 električnih vozila dostupnih na evropskom tržištu. Međutim, suočava se sa značajnim izazovima s prodajom, posebno u SAD-u. Prodaja kompanije u SAD-u jako je pala je u prvih devet meseci ove godine, a Stellantis radi na smanjenju ogromnih zaliha automobila.

S druge strane Stellantisu je lako navijati za zabranu, jer bez obzira na to koja frakcija će na kraju prevladati, oni će imati rešenje. Naime, sve njihove evropska platforme, a i mnoge za američke automobile su prilagođene za primanje svih vrsta pogona, od benzina i dizela, preko svih vrsta hibrida do električnog. Stellantis tako ne mora da troši veliki novac na odvojeni razvoj električnih i modela s unutrašnjim sagorevanjem.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 308



Komentari