
Sve više ljudi nije zainteresovano, žele jednostavnija rešenja u vozilima
Dacia je obećala da će se držati jednostavnih sistema u vozilima, a glavni izvršni direktor marke Denis Le Vot je rekao da, mada će određeni nivo tehnologije biti potreban za privlačenje novih kupaca, veliki broj kupaca nije oduševljen automobilima u kojima dominiraju ekrani osetljivi na dodir.
– U Evropi ima 420 miliona ljudi i nisu svi tehnički potkovani. Pogledajte Bigster, celi je mehanički, zovemo ga klavir na francuskom, s dugmadima za podešavanje funkcija – rekao je Le Vot, govoreći na nedavnom predstavljanju novog SUV-a Bigster na sajmu automobila u Parizu, a prenosi Auto Express.
– Nemam ništa protiv brendova koji nude automobile s puno tehnologije, ali jedino želim reći da postoji procenat stanovništva koji nije zainteresovan, a taj procenat raste.
Le Vot je rekao da smanjenje složene tehnologije pomaže da se zadrži pozicija Dacije kao prepoznatljive marke koja, po vlastitoj ideji, nudi vrednost za novac.
– Ako pogledate cenu SUV-ova u C segmentu pre pet godina, ona je bila ispod 30.000 evra, a ako uzmete današnje brojke, ona je iznad 35.000 evra. Možda se kupcima sviđa tehnologija, ali nije u tome poenta, pre pet godina ste kupili auto za 28.500 evra i sada dođete u isti salon i tražite novi, s puno ekrana, puno tehnologije, puno svega, za recimo 36.000 evra?! Od 29.000 do 36.000 za pet godina, kome je plata narasala toliko da si to može priuštiti?
Prema rečima šefa Dacije, pristup marke je dovođenje kupaca iz skupljih marki koji onda biraju bolje opremljene modele Dustera, primera radi.
Izvor: Revijahak.hr / Autoexpress.co.uk
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dacia