
Rumunski proizvođač automobila u vlasništvu francuskog giganta Renaulta, računa na Logan i u budućnosti. Iako je pristupačna mala limuzina najslabije prodavani model, Dacia trenutno radi na njegovoj novoj generaciji.
Da budemo potpuno iskreni Dacia je poslednjih godina svoju pažnju usmerila na modele poput bestselera Sandera, novog Dustera i, naravno, novog Bigstera.
Sve vreme, najmanje energije su trošili na Logana. Ipak, prvi model koji je pomogao da se reformiše Dacia, neće biti zaboravljen, piše Klix.ba.
Logan je prvo "biološko" dete nastalo u braku Renaulta i Dacije 2004. godine. Ovaj sada 20-godišnjak je jedan od važnih stubova brenda. Međutim, prodaja Logana je ispod svih očekivanja.
Logan je uz električni Spring nakon devet meseci daleko najslabija karika u Dacijinom lancu s jedva malo više od 12.000 isporučenih jedinica. Ta brojka, u poređenju 202.000 registrovanih Sandera u istom periodu, deluje prilično neubedljivo.
Sadašnja generacija, treća u istoriji ovog modela, debitovala je u jesen 2020. godine i proizvodi se u Rumuniji i u Maroku. Dok je prvi Logan poprilično zainteresovao zapadnoevropska tržišta, prodaja aktuelne generacije prolazi nezapaženo. U Evropi se u proseku mesečno prodaje tek oko 1.350 Logana.
Međutim, bez obzira na bledo interesovanje tržišta, Dacia neće otpisati ovaj model. Rumuni već rade na sledećoj generaciji, iako nema konkretnih poteza, jer je još rano.
Ono što se može očekivati jeste da četvrta generacija Logana "aterira" na tržište najranije 2027. godine. S obzirom da je Logan baza za model Sandero, a o ovom bestseleru se ovih dana intenzivno priča da će biti elektrifikovan, vrlo lako se može pretpostaviti da isti put čeka i Logana s tehničke strane.
Izvor: Klix.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dacia