
Ako je u nekom automobilu vozač u fokusu, onda je to najnoviji Ferrari. Za razliku od McLarena F1 čiji autor Andy Murray je promovisao 1+2 koncept sedenja, u Ferrariju su išli s idejom totalne minimizacije. A to je značilo nemogućnost deljenja užitka vožnje sa suvozačem.
To je za Top Gear potvrdio Ferrarijev šef dizajna Flavio Manzoni rekavši da je F80 inicijalno trebalo da bude jednosed. To bi dovelo do ultra uske kabine i stvaranja "vrlo radikalnih proporcija“. Ipak, izbor V6 motora i još neka rešenja su omogućili na kraju ugradnju dodatnog sedišta, prenosi Index.hr.

Koliko je Ferrariju važan vozač, potvrđuju i fotografije enterijera automobila, gde je suvozačevo sedište izvedeno u crnoj boji. Sedište suvozača je pomereno unazad, pa je time omogućeno smanjenje širine kabine.

Podsetimo, primenom karbona u Ferrariju su uspeli da zadrže masu vozila na odličnih 1525 kg.
Izvor: Index.hr / Topgear.com
Foto: Ferrari
čitanja : 347
Komentari