home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
NIO ET5

Prema izveštaju Nikkeija, Centralna kancelarija za privredu, trgovinu i industriju Japana je održala seminar 7. oktobra da bi podelila tehnološke trendove električnih vozila. Predstavnici oko 70 firmi za proizvodnju autodelova u centralnom Japanu su posetili pogone za rastavljanje i izlaganje električnih vozila gde su imali priliku da pregledaju strukturu karoserije i karakteristike dizajna kineskih električnih vozila.

Generalizacija i automatizovana proizvodnja delova i komponenti su pozadina sposobnosti kineskih firmi za proizvodnju jeftinih električnih vozila. Kako prenosi Revija HAK, više od 90.000 delova i komponenti iz 16 modela, uključujući BYD ATTO 3, NIO ET5 i Tesla Model Y (proizveden u fabrici u Šangaju), izloženo je na seminaru.

Kenichi Ito, direktor firme Sanyo Trading, koja upravlja izložbenim objektom, rekao je:

– Kineski proizvođači stavljaju veliki naglasak na jeftinu proizvodnju i strogo razlikuju delove koji zahtevaju trud, odnosno delove u koje je potrebno uložiti više truda od drugih. Kineski pogledi na kvalitet se razlikuju od onih kod japanskih proizvođača.

Do sada je radionicu posetilo više od 6000 ljudi iz 450 firmi. Sadržaj izložbe se redovno ažurira, a planirano je dodavanje bar četiri nova modela, uključujući Li L9 i korejski Hyundai IONIQ 6. Prethodno je Nikkei BP objavio rezultate istraživanja o rastavljanju električnih vozila kineske marke kao što su BYD Seal i Zeekr 007 te ih uredio u tekst, slike, video zapise, knjige i druge medije.

Izvor: Revijahak.hr / Nikkei

Foto: Arhiva Autoblog.rs / NIO



čitanja : 482



Komentari